Contactenlijst Opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvnhs

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag vroeger kon je in msn in het menu kiezen dat je je contactpersonenlijst kan opslaan (.ctt)
Nu wou ik dit doen omdat ik een nieuwe msn heb maar die keuze is er niet meer in de nieuwe msn.
Weet iemand hoe ik dit kan doen zodat ik weer mijn contacten op nieuwe msn kan hebben

Mvg,
Kevin

Via de website van Hotmail kun je hem nog gewoon opslaan.
Postvak In -> Contact List -> Manage -> Export

Ja dat heb ik geprobeerd maar dan komen de contacten in mijn email maar niet in mijn msn.

Thnx voor je snelle reactie

Als je na het klikken op Contact List, links in beeld op In Messenger klikt, worden alleen de contacten geëxporteerd die in je msn lijst staan.

geen probleem :)

Je bedoelt in hotmail op contacten klikken?
Zou je even in stappen a.u.b kunnen uitleggen hoe ik dit precies moet doen want ik snap er niet zoveel van:$ haha

thnx

Via de website van Hotmail
Postvak In -> Contact List -> In Messenger (linksboven in beeld) -> Manage -> Export :)

Okee nu heb ik ze geexporteerd maar nu wil ik ze importeren en krijg ik de melding: Het bestand dat je hebt gekozen, is leeg. Selecteer een ander bestand.
Hoe kan ik dit oplossen?

Ik wil de contacten in mijn msn lijst waar ik gewoon mee kan chatten. volgens mij is dit alleen voor email en niet voor msn.

Ik wil gewoon al mijn contact personen uit mijn andere msn in de nieuwe toevoegen.
Wie weet hoe dit moet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan