Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>Contact</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<body>
<p>Simpel contactformulier</p>
<form action="mailto:naam@provider.nl" method="post" enctype="text/plain" name="Contact" id="Contact">
<p><textarea name="Tekstvak" cols="40" rows="6"></textarea>
</p>
<p>
<input type="submit" name="Submit" value="Verzenden">
<input type="reset" name="Reset" value="Wissen">
</p>
</form>
</body>
</html>
Geplaatst door Guus abc
...
Zet je eigen e-mailadres achter mailto: en je hebt een werkend
....
Ik weet dat dit niet de ideale oplossing is, Rimsic, maar als je even de moeite neemt om de vraag goed te lezen, dan zul je begrijpen waarom ik deze oplossing geef.Geplaatst door Rimsic
Mmmm, dat werkt niet lekker vaak volgens mij.
dat was dus ook mijn probleem altijd...het werktte gewoon niet.Geplaatst door vinpo
Ik heb dat gedaan maar het enige dat gebeurd is het openen van mijn mailprogramma waar niets op te zien is!!!!! HELP PLEASE![]()
niet alles hoeft voogekauwd te worden guus, dat jij altijd regels lange antwoorden geeft, OK en dat jij daar tijd voor hebt, OK. Maar dan hoef iik dat toch niet te doen? Voer in google: gratis mailformulier en je bent al een heel eind. Of php contact formulier en TADAAA...Geplaatst door Guus abc
Ik weet dat dit niet de ideale oplossing is, Rimsic, maar als je even de moeite neemt om de vraag goed te lezen, dan zul je begrijpen waarom ik deze oplossing geef.
Maar misschien heeft topicstarter inderdaad PHP-ondersteuning.
In dat geval kun je hem misschien even heel precies uitleggen hoe hij dat formulier dan moet maken - dan heeft hij wat aan je antwoord.
Of vertel hem, behalve DAT hij een gratis formulier kan gebruiken, ook even WAAR hij dat kan krijgen.
Guus.
Ik geef uitgebreide antwoorden, omdat ik niet weet hoeveel computerkennis een vraagsteller heeft.Geplaatst door Rimsic
niet alles hoeft voogekauwd te worden guus, dat jij altijd regels lange antwoorden geeft, OK en dat jij daar tijd voor hebt, OK.
Succes. :thumb:Geplaatst door vinpo
Ik zal eens proberen met die gratise mailforms.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.