contactpersonen adresboek

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
kan iemand mij het verschil uitleggen tussen contactpersonenlijst en adresboek.
ik voer regelmatig nieuwe e-mailadressen in, maar vervolgens zijn deze zoek en al helemaal niet opklikbaar door op Aan te klikken.
Ik vind het werken met outlook hopeloos daardoor.
Wie kan mij verderhelpen?

Hoi,

Dat is het ook, hopeloos. Sterker, het is zelfs 'knullig'.
Als je in 'automatiseringsland' één grote fout wilt maken dan is dat wel redundantie.
En laat hier nu net sprake van zijn in Outlook! Het gaat namelijk om twee bestanden waarin exact dezelfde gegevens staan.
Mijn advies: ga ervan uit, dat je alleen de map contactpersonen gebruikt.
Je klikt eers op één of meer (met de ctrl-toets in) geadresseerden en klikt vervolgens op de knop om een mail aan te maken.

PrtScrn.jpg

dag Té
bedankt voor je info.

ik snap nu het probleem, maar nu er nog vanaf komen :confused:!
als ik op AAN toets klik (bij aanmaken van mail), in welk van de twee lijstjes kom ik dan? ik vind het wel plezierig dat je dan 'voorspellend' aan de slag kunt, dat heeft dus mijn voorkeur..
hoe zorg ik ervoor dat alles in een lijstje komt?
en hoe hevel ik over van de niet te gebruiken lijst naar de wel te gebruiken lijst?
ik hoor graag!

Laatst bewerkt:
reactie

dag Té
bedankt voor je info.

ik snap nu het probleem, maar nu er nog vanaf komen :confused:!
als ik op AAN toets klik (bij aanmaken van mail), in welk van de twee lijstjes kom ik dan? ik vind het wel plezierig dat je dan 'voorspellend' aan de slag kunt, dat heeft dus mijn voorkeur..
hoe zorg ik ervoor dat alles in een lijstje komt?
en hoe hevel ik over van de niet te gebruiken lijst naar de wel te gebruiken lijst?
ik hoor graag!

ik zit nog steeds te klooien met mijn adresboek. ik voegde weer adressen toe, maar ze zijn meteen al niet te vinden. hoe kan ik een en ander nou eens in orde krijgen. vaak ga ik nu met zoekfunctie naar ingekomen e-mail om adres te vinden. hoe los ik dit probleem op???
(alvast fijne dagen gewenst)!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan