contactpersonen exporteren naar excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikC

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Hoi

Ik gebruik Outlook 2003.
Ik wil mijn contactpersonen vanuit outlook exporteren naar een excel bestand.
Reden is dat er nogal wat fouten in de contactpersonen in staan, oa, weergave van naam/voornaam.
Verder wil ik in het excelbestand dan wijzigingen aanbrengen en namen toevoegen, om het vervolgens weer te importeren in outlook

Nu vraagt outlook bij het exporteren om een conversiebestand
Ik heb de originele cd rom in de drive gedaan, maar verder gebeurt er niets
krijg een foutmelding dat het prog. een installatie bestand niet kan vinden

Weet iemand hier een oplossing voor

Bedankt

Erik

Hoi,

Dat betekent dat je niet de originele installatie-cd gebruikt, of dat deze is beschadigd.
Voor het overzichtelijk corrigeren is exporteren overigens niet nodig.
Je kunt in de weergave telefoonlijst die velden toevoegen en/of verwijderen die je al of niet wilt corrigeren op juiste invoer (zie bijlage)

Bijlagen

• telefoonlijst.JPG
    telefoonlijst.JPG
    31,7 KB · Weergaven: 79
Hoi,

Dat betekent dat je niet de originele installatie-cd gebruikt, of dat deze is beschadigd.
Voor het overzichtelijk corrigeren is exporteren overigens niet nodig.
Je kunt in de weergave telefoonlijst die velden toevoegen en/of verwijderen die je al of niet wilt corrigeren op juiste invoer (zie bijlage)

Goedendag,

Ik heb de originele cd gebruikt. (geen kopie of ander illegaal spul).
Een complete nieuwe setup draaien lukt wel, maar ben ik dan al mijn gegevens zoals email, agenda en contactpersonen kwijt.

Ik begrijp dat in de telefoonweergave ik de velden kan veranderen, maar wil ook graag alle contactpersonen naar een excel bestand wegschrijven,
Vandaar dat de optie exporteren noodzakelijk is

Mvg

Erik

Dan kijk je welk conversiebestand niet gevonden kan worden.
Je zoekt op de cd de naam van het betreffende bestand en bladert in het meldingsvenster naar de betreffende map op cd......
Verder kan ik je ook niet helpen.
Wellicht anderen

Dan kijk je welk conversiebestand niet gevonden kan worden.
Je zoekt op de cd de naam van het betreffende bestand en bladert in het meldingsvenster naar de betreffende map op cd......
Verder kan ik je ook niet helpen.
Wellicht anderen

Hoi

Het installatiebestand waar om gevraagd wordt is L4561415.cab.
Ik heb de hele cd doorgebladerd en ook een zoek opdracht gegeven maar kan dat betsand niet vinden. Ik vermoed dat het een soort ingepakt bestand is

??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan