contactpersonen importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisperTT

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Mischien een beetje voorbarig en ik ben bang dat nog niet veel mensen dit programma al hebben/uitproberen maar het gaat hier om microsoft outlook 2010
Ik heb ergens op mijn computer de map met contactpersonen bewaard maar nu wil ik dat importeren in deze outlook en dat lukt mij dus niet.
In de vorige versie's was het niet zo'n probleem
Ik zal wel ergens overheen kijken of mischien de map ergens moeten plaatsen maar tot nu to niets nada.
Ik probeer te importeren als file of .pst (maar pst is mail als ik het goed heb) heb de map al gekopieerd naar gebruiker maar ook dat helpt niet.
:mad::rolleyes::confused:
Wie o wie

Zou natuurlijk ook kunnen dat nog niets alles werkt daar het de technical preview is maar dat lijkt me sterk.

Hey,

Ik moet zeggen dat ik outlook 2010 zelf nog niet gezien/gebruikt heb, maar heb wel even naar een paar screenshots gekeken. Vervolgens even gegoogles en ik kwam op dit:

Office Knop -> Open tab -> Importeren

Ik kan dus niet testten of dit er daadwerkelijk zit, maar probeer het eens:)

suc6!:thumb:

..... Ik heb ergens op mijn computer de map met contactpersonen bewaard maar nu wil ik dat importeren in deze outlook en dat lukt mij dus niet.
Ik probeer te importeren als file of .pst (maar pst is mail als ik het goed heb) heb de map al gekopieerd naar gebruiker maar ook dat helpt niet.

Vraag 1: hoe heb je je contactpersonen bewaard, als geëxporteerde PST-bestand o.i.d.?

PST is geen mail, maar het bestand bevat ál je gegevens in outlook, dus mails, agenda-items, contactpersonen ...... etc. etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan