Ik heb in mijn adresboek contactpersonen staan die meer dan één e-mailadres hebben (bijv. thuis en op het werk), in het adresboek opgeslagen als e-mail 1 en e-mail 2.
Wanneer ik nu een nieuw e-mailbericht maak en vervolgens op Aan klik verschijnt er een schermpje met links mijn contactpersonen. Iemand met meerdere e-mailadressen komt daar evenzoveel keer voor.
Dan krijg ik bijvoorbeeld het volgende rijtje:
Janssen
Janssen
Pietersen
Pietersen
Hoe kan ik dit er zo laten uitzien dat ik meteen weet welk e-mail adres er bij hoort. Ik wil dus eigenlijk dat het er zo uitziet:
Janssen (thuis)
Janssen (werk)
Pietersen (thuis)
Pietersen (werk)
Nu kan ik dat pas zien als de naam in het rechtervenster verschijnt.
In Outlook 2000 op mijn werk gebeurt dat wel automatisch, maar hoe doe ik dat in Outlook XP?
Ik kan voor elke persoon 2 contactpersonen aanmaken maar dat wil ik eigenlijk niet.
Wie helpt mij?
Wanneer ik nu een nieuw e-mailbericht maak en vervolgens op Aan klik verschijnt er een schermpje met links mijn contactpersonen. Iemand met meerdere e-mailadressen komt daar evenzoveel keer voor.
Dan krijg ik bijvoorbeeld het volgende rijtje:
Janssen
Janssen
Pietersen
Pietersen
Hoe kan ik dit er zo laten uitzien dat ik meteen weet welk e-mail adres er bij hoort. Ik wil dus eigenlijk dat het er zo uitziet:
Janssen (thuis)
Janssen (werk)
Pietersen (thuis)
Pietersen (werk)
Nu kan ik dat pas zien als de naam in het rechtervenster verschijnt.
In Outlook 2000 op mijn werk gebeurt dat wel automatisch, maar hoe doe ik dat in Outlook XP?
Ik kan voor elke persoon 2 contactpersonen aanmaken maar dat wil ik eigenlijk niet.
Wie helpt mij?