Contactpersonen kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Berichten
754
Ik constateer net dat al mijn contactpersonen zijn verdwenen (op één na, een eigen adres). Bij het ontvangen van post wordt er wèl gefilterd op mijn oude lijst van contactpersonen, die ik in vet laat weergeven.
Ik heb recent mijn live account in WLM geïncorporeerd. Misschien heeft dat er iets mee te maken.
Ik maak van mijn WLM-map altijd backups, maar ik begrijp uit andere draden dat daar mijn contacten niet staan.
Is er een mogelijkheid ze weer terug te krijgen. Eventueel via een herstelpunt, maar ik ben niet zeker hoe lang ik die contacten al kwijt ben.
 
Omdat ik geen reacties kreeg heb ik een systeemherstel gedaan tot een datum waarvan ik zeker wist dat de adressen er nog waren. Helaas geen resultaat.
In andere draden vond ik dat de contacten zich bevinden in c:\Users\Gebruiker\Contacts. daar stond inderdaad nog maar 1 contact. Vanaf mijn vorige laptop heb ik deze contacten ingekopieerd en een groot deel van mijn adressen had ik weer terug, na import van huidige accounthouder. Daarna nog een aantal contacten toegevoegd. Wat schetst mijn verbazing: In genoemde map waren geen wijzigingen. Na enig zoeken blijken de contacten te staan in: C:\Users\Gebruiker\Local\Microsoft\Window Live Contacts\{...}\DBStore (Overigens zijn er drie van dergelijke mappen, met min of meer zelfde inhoud met verschillende tijdstippen. En in iedere map ook nog een backup) Op dat moment dacht ik; had ik dat maar eerder geweten, misschien had ik dan op één of andere manier al mijn oude adressen terug kunnen krijgen.
Weet iemand hier het fijne van?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan