Contactpersonen niet in adresboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos100

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Ik heb mijn Outlook2003-instellingen gekopieerd naar m'n nieuwe PC (Vista). Nu kan ik mijn contactpersonen niet vinden in het adresboek.

Ik heb het volgende geprobeerd: Klik met de rechtermuisknop op de map Contactpersonen, klik op Eigenschappen in het snelmenu en klik vervolgens op het tabblad Adresboek van Outlook.Schakel het selectievakje Deze map weergeven als een e-mailadresboek in.

Maar....dit selectievakje is grijs en kan niet aangeklikt worden. Het lukt me dus niet mijn contactpersonen als adresboek te gebruiken.

Wie kan me helpen?

Hoi,

In Outlook2003 was het:

- menu: Extra > E-mailaccounts
- keuze: 'Een nieuwe adreslijst of een nieuw adresboek toevoegen' > Volgende
- keuze: 'Extra adresboeken' > Volgende
- keuze: 'Outlook adresboek' > Volgende

Waarna een melding dat je Outlook moet afsluiten en opnieuw starten.

Nu lukt het wel.

Hoi,

In Outlook2003 was het:

- menu: Extra > E-mailaccounts
- keuze: 'Een nieuwe adreslijst of een nieuw adresboek toevoegen' > Volgende
- keuze: 'Extra adresboeken' > Volgende
- keuze: 'Outlook adresboek' > Volgende

Waarna een melding dat je Outlook moet afsluiten en opnieuw starten.

Nu lukt het wel.
Hoi Valijn,
Was het maar waar! Als ik dat doe krijg ik de melding 'deze account of dit type adreslijst bestaat al en kan niet twee keer gebruikt worden'. Hij is er dus wel alleen pakt het adresboek hem niet! Jos

Ok,

Probeer eens of het lukt om de 'Adreslijst' uit Extra > E-mailaccounts te verwijderen en hierna opnieuw in te stellen (zoals aangegeven)

Ok,

Probeer eens of het lukt om de 'Adreslijst' uit Extra > E-mailaccounts te verwijderen en hierna opnieuw in te stellen (zoals aangegeven)
Valijn, je bent mijn held! Twee avonden heb ik de ingewikkeldste routes uitgeprobeerd. En deze supersimpele oplossing kwam niet in me op! Heel erg bedankt. Jos

Ja ja ... ook ik ben door schade en schande 'wijs' geworden (nou ja ... in dit opzicht).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan