contactpersonen overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Weet iemand of ik contactpersonen (adresboek) van "outlook 2002" kan overzetten naar "outlook express" en hoe ik dit moet doen. Ik weet wel dat ik contactpersonen kan overzetten van "outlook express" naar "outlook 2002" maar andersom lukt mij niet. En ik zou ook graag mijn contactpersonen op een cd-rw willen branden als backup, weet iemand hoe dit moet ? Ook dit lukt wel in "express" maar niet in "2002".

Anton.

in outlook exporteren naar bestand (pst) en die opslaan

Dag Alex,

Zover was ik zelf ook al, maar dan moet ik deze nog importeren in "outlook express". Ik sla hem eerst op in mijn documenten als ADRESSEN.PST en ga vervolgens naar outlook express naar adressen>bestand>importeren en dan zit ik vast !

Anton.

welke outlook express gebruik je dan (help > info)

en als je nou in outlook exporteert en alle mappen doet. Dus persoonlijke mappen selecteren en een vinkje zetten bij inclusief submappen.

En dan in outlook express kiest voor importeren > berichten > alle mappen

Lukt dit niet wat is dan de foutmelding of wat gebeurt er precies ?

Tot zover is het gelukt, maar het kon ook zonder dat vinkje. Het probleem was dat ik naar adressen ging en dan bestand>importeren, maar daar zie je geen optie "berichten" en als je gewoon naar outlook express gaat en dan naar bestand zie je wel de optie berichten. Alleen nu staan de namen (contactpersonen) in outlook express bij "contactpersonen" maar niet in "adressen" en er staat alleen een naam en geen e-mailadres. Dus ik kom wel verder maar het is nog niet wat ik wil. Wel heb ik van iemand gehoord dat je ze ook kan delen via REGEDIT: \HKEY_Current_User\Software\Microsoft\Wab\Wab4.
Weet jij misschien hoe dit moet en of dit ook zo is ?

Groeten, Anton.

via die registerkey kan je verwijzen bijvoorbeeld naar de wab file. Dat is de windows adresboek. Op deze manier kan hij zelfs op een andere computer staan in het netwerk. (niet gelijktijdig te benaderen). Maar jij hebt ze in een pst file staan.

Maar als je nou eens op contactpersonen drukt (links) in outlook en bij beeld > weergave > gedetailleerd adreskaartje selecteerd dan zie je toch wel het emailadres.

Dubbelklik ook eens op een naam en kijk in het venster dat tevoorschijn komt of daar het emailadres staat.

Ik denk dat we het nu niet meer over dezelfde outlook hebben, outlook 2002 gaat prima maar als ik de contactpersonen naar outlook express overzet zie ik in contactpersonen alleen maar de naam en geen e-mailadres en ze staan ook niet in outlook express "adressen"(Adressen-Hoofdidentiteit).

IK kan dus via register niet de personen delen, maar kan ik het pst bestand niet wijzigen in een wab bestand ?

Anton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan