contactpersonen, weergave wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcop1989

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2012
Ik kan maar niet vinden hoe ik de weergave van het scherm met details van een contactpersoon kan wijzigen.

Ik heb het dan over het scherm dat opgeroepen wordt middels: contactpersonen --> dubbelklik op een contactpersoon in Office Outlook 2010.

Ik zou bijvoorbeeld graag het "visitekaartje" zien verdwijnen.
Ook is het voor mij handiger op wat extra velden op de weergave "Algemeen" te hebben.

Ik heb Google al helemaal doorgespit, maar helaas nog niets gevonden wat me ook maar enigszins in de richting helpt.

Wat is hierin mogelijk?

Ik denk dat je dit op een hoger niveau als Google moet oplossen, namelijk bij de ontwikkelaar bij Microsoft die het Contactpersoon formulier heeft ontwikkeld. Je kunt een hoop aanpassen in een formulier, maar de preview met het visitekaartje hoort daar niet bij. Maar niets staat je in de weg als je van de grond af een nieuw formulier ontwerpt natuurlijk met alleen de velden die je wél wilt zien. Maar je kunt het formulier dus wel uitbreiden met extra velden, of velden verwijderen die je niet nodig hebt.

En hoe doe ik dat laatste voor alle contactpersoonformulieren tegelijk? Dus velden toevoegen of verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan