Contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Als iemand van emailadres verandert is mij gebleken, dat Outlook XP die oude gegevens toch vasthoudt en je moet dan kiezen welk adres je wilt gebruiken. Als je even niet oplet, stuur je het dus naar het verkeerde adres. Een ander voorbeeld is iemand, die een account had bij Planet. Ik heb eens per ongeluk een email gestuurd naar **.panet.nl ipv planet.nl en ik blijf maar steeds geconfronteerd worden met dat panet. Weet iemand, hoe ik die oude gegevens kan verwijderen?

ik begrijp je niet hellemaal, gewoon de DEL/DELETE toets en dan weggooien zo gepiept

Laatst bewerkt:
Als het zo simpel was, had ik de vraag niet gesteld.:rolleyes:
Uiteraard delete ik, maar zoals ik schrijf houdt Outlook die gegevens toch vast.

ik weet het niet. plaats maar een nieuwe reactie dan zal er iemand anders voor je zijn...

Het blijkt, dat Outlook ook een cache aanmaakt. Daaruit worden die gegevens natuurlijk gehaald. Maar wie weet hoe die cache geleegd kan worden?

Het lag toch o simpel als Rickv16 stelde, alleen he ik hem verkeerd begrepen. Ik dacht, dat hij bedoelde deleten vanuit de contactlist, maar ik ben er nu achter, dat je de suggestie met het oude emailadres moet deleten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan