Contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arcokolken

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Berichten
68
Hallo, ik heb een vraag.

Ik ben bezig met het maken van automatische backups van mijn computer.

Nu wil ik ook dat mijn contactpersonen lijst automatisch gebackupt worden naar een andere schijf.

Is dit mogelijk?
 
Bestand, importeren en exporteren geloof ik.
Kan het niet nakijken want heb op deze PC geen Outlook staan.
 
Dat is inderdaad de standaard manier van je contactpersonen back-uppen, maar dat kan je niet automatisch laten doen helaas.
 
Er is wél een mogelijkheid om 'automatisch' een backup te maken van alle gegevens die je in Outlook hebt staan.

Download het programma'tje PF-Backup.exe van de site van Microsoft:

http://www.microsoft.com/downloads/...3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=nl

Je krijgt nu een extra optie in het menu 'Bestand' van Outlook, waarmee je zelf kunt opgeven wáár en met welke frequentie er een backup moet worden gemaakt.

Hoewel wordt aangegeven dat het voor Oulook2003 is, werkt het ook met eerdere versies (in elk geval v.a. 2000)
 
Top!
Zoek ik ook al een tijd naar!:thumb:
 
Ok A.J.

Ben benieuwd of arcokolken er nu ook nog wat aan heeft ......
 
Moet wel, want het werkt als een tierelier.
 
Ja, en het handige is, je kunt ook alle .PST-bestanden terugzetten, ongeacht of die nu gemaakt is met PFBackup, of is géëxporteerd. Er wordt een extra map 'archiefmappen' aangemaakt, dus de gegevens worden niet gehusseld met de bestaande gegevens in je outlookmappen.
Werkt hetzelfde als Bestand > Openen > Outlook gegevensbestand..., maar dan handiger (vind ik ... :p )
 
Je hoort mij niet mopperen......................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan