Contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
183
Hallo, Gisteren heb ik de nieuwe windows 8.1 geinstalleerd. Vandaag kom ik er achter dat ik al mijn contactpersonen kwijtben. Ik gebruik windows live mail , met daarin de accounts gmail, outlook en upc. Weet iemand hoe ik die weer terug kan halen?
 
Hallo Tineke.

Probeer eens. Meld je aan bij Personen via http://people.live.com Heb je bijvoorbeeld Tineke @ outlook.com (aanelkaar)

Klik boven in beeld dan op het pijltje naast Beheren

Kies Verwijderde contactpersonen terugzetten.

Volgens mij kun je dat dan doen als het niet langer geleden is dan 30 dagen geleden. Maar dat weet ik niet zeker.

By te way, normaal is de map met contacten terug te vinden bij C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts
 
Laatst bewerkt:
Contacten

Haaaaaaa, Ben naar people live gegaan en kreeg daar melding zoals te zien op bijlage.

Ben ook nog naar C:\Users etc gaan kijken en daar staat inderdaad een bestandsmap, maar als ik daar op klik staat er leeg document. Klik ik er met rechter muisknop op en dan eigenschappen zie ik staan wat er op 2e bijlage staat.
 

Bijlagen

  • 2013-10-19_2207.png
    2013-10-19_2207.png
    26,4 KB · Weergaven: 54
  • 2013-10-20_0931.png
    2013-10-20_0931.png
    22,7 KB · Weergaven: 53
Contacten

Hallo,

Ben weer naar mijn email gegaan en daar stond nog 1 adres in. Dat heb ik ook weggegooid en toen kwam er een boodschap dat ik moest inloggen met mij win live ID . Dat ging dus in mijn win live mail. Dat heb ik gedaan en toen kwamen de contacten weer terug. Geloof dat het zo gegaan is. Hahahaha Korte geheugen is niet meer zo best. Maar in ieder geval, ik heb ze terug. Bedankt voor de moeite.
 
He, dat is mooi gedaan. :thumb: Kun je de vraag a.u.b. als opgelost zetten. In de blauwe balk kun je dat doen. Groeten Manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan