Contactpersoon toevoegen MSN6

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisgeerdink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Berichten
1.993
Heel vaag probleem. Op de een of andere manier is 1 contactpersoon uit mijn lijst verdwenen en nu kan ik 'm er niet meer inkrijgen.

Ik heb hem verscheidene keren geprobeerd toe te voegen, er staat wel dat (...) toegevoegd is, maar hij staat niet in de lijst. Hij heeft mij ook geprobeerd toe te voegen, ik krijg wel de melding dat (...) mij toegevoegd heeft en ik accepteer 'm, maar toch staat hij niet in mijn lijst. Vaag is ook nog dat ik die melding dat (...) mij toegevoegd heeft nu elke keer bij het aanmelden krijg. En steeds accepteer ik.
Verder ben ik niet aan de limiet van 150 contactpersonen en hij staat ook niet onder het tabblad Privacy van de Opties bij de Geblokkeerden, maar ook niet bij de Geaccepteerden.

Hoe krijg ik 'm nu in m'n lijst?
 
hmmm vaag probleem idd....

Wat voor versie van msn gebruik je?
Dus bij beide messengers van jullie staan jullie accounts niet op blokkeren?
heb je al een clean install geprobeerd?
 
sorry niet goed gelezen dat het dus om msn 6 ging...

maar vreemd dat het zelfs na een clean install niet is opgelost... Dan zou het in principe verholpen moeten zijn!
ik weet zow niet waar het aan kan liggen! er schiet me nix te boven... je contactlijst is dus niet vol... misschien is het nog een klein bugje in msn 6 maar heb het probleem nog niet bij anderen gehoord. Je zou een mail kunnen sturen naar msn! over ongeveer 2 weken (17 juli) komt de officiele versie van msn 6 uit dus hopen dat je probleem daarbij verholpen is. maar misschien kan msn je verder helpen als je hun het probleem voorlegt via email. Of misschien weet iemand anders het hier nog. Ik zal iig even voor je gaan zoeken en zodra ik wat weet laat ik het horen!

suc6
 
Ik heb MSN6 op een W98SE computer gezet en kan ook geen kontaktpersonen toevoegen.
Als je de wizard opstart en kies voor een emailadres, dan komt de knop "volgende" niet. Alleen vorige en annuleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan