Hallo,
Allereerst wil ik even zeggen dat ik echt een absolute leek ben op het gebied van Access. Ik heb minimale kennis van VBA en alles wat ik tot nu toe heb gedaan is een kwestie van het forum afstruinen, knippen en plakken en een beetje aanpassen aan mijn situatie.
Nu mijn vraag:
Ik heb onderstaand standaard database genomen en deze aangepast aan mijn wensen, tot nu toe tot volle tevredenheid (dankzij dit forum!!). Maar mijn probleem is dat ik Thunderbird gebruik als mailprogramma. In de standaard database heb ik bij het formulier "Contactpersoongegevens" het email knopje al zover gekregen dat hij netjes Thunderbird opent, maar ik zou het ook handig vinden als ik via het knopje "Outlook contactpersoon maken" de betreffende persoon toe kan voegen aan mijn Thunderbird adresboek.
Maar de hamvraag is: Hoe doe ik dat?????
Allereerst wil ik even zeggen dat ik echt een absolute leek ben op het gebied van Access. Ik heb minimale kennis van VBA en alles wat ik tot nu toe heb gedaan is een kwestie van het forum afstruinen, knippen en plakken en een beetje aanpassen aan mijn situatie.
Nu mijn vraag:
Ik heb onderstaand standaard database genomen en deze aangepast aan mijn wensen, tot nu toe tot volle tevredenheid (dankzij dit forum!!). Maar mijn probleem is dat ik Thunderbird gebruik als mailprogramma. In de standaard database heb ik bij het formulier "Contactpersoongegevens" het email knopje al zover gekregen dat hij netjes Thunderbird opent, maar ik zou het ook handig vinden als ik via het knopje "Outlook contactpersoon maken" de betreffende persoon toe kan voegen aan mijn Thunderbird adresboek.
Maar de hamvraag is: Hoe doe ik dat?????