contextmenu werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
134
wanneer ik rar-bestanden wil uitpakken en ik klik met de rechtermuisknop op de eerste rar dan krijg ik de optie bestanden uitpakken etc, van winrar. in xp ging dat fantastisch maar bij vista gebeurt er niets. ik heb versie 3,62 van winrar. . overigens werkt het wel wanneer ik winrar opstart en ze van daaruit uitpak. waarom nou weer
judo
 
Hoi !

Sorry, maar daar begrijp ik niets van !

Werkt hier op twee PC's, en bij de vele andere die ik inmiddels geinstalleerd hebt probleemloos !

Winrar 3.60 NL.

Ik weet het omdat alle progjes die ik na Vista-installatie installeer als .rar-bestand op m'n USB-stick staan.

Installeer Winrar es opnieuw.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Sorry, maar daar begrijp ik niets van !

Werkt hier op twee PC's, en bij de vele andere die ik inmiddels geinstalleerd hebt probleemloos !

Winrar 3.60 NL.

Ik weet het omdat alle progjes die ik na Vista-installatie installeer als .rar-bestand op m'n USB-stick staan.

Installeer Winrar es opnieuw.




Greetz,

Harry.

Heb ik ook al gedaan. Vooral omdat ik nogal download met newsleecher is dit niet leuk.
 
de oplossing

de oplossing was: vista eraf en windows xp er op. Al dat geklooi met vista: scanner werkt niet meer, tv-kaart werkt niet meer, af en toe een zwart scherm etc. etc. Ik was blij met windows 95, windows 98, windows me (een beetje), windows 2000 (geweldig) en windows xp. Vista vormt helaas voor mij een ongunstige uitzondering in dit verder prettige rijtje.

Groeten Judo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan