control center

Status
Niet open voor verdere reacties.

dzenga

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2003
Berichten
10
Ik start mijn pc op en open een programma (eender welk) dan krijg ik deze melding IN CONTROL CENTER IS EEN FOUT OPGETREDEN EN MOET WORDEN AFGESLOTEN. ONZE EXCUSES VOOR DIT ONGEMAK

Het program waarin ik bezig ben blijft echter draaien zonder problemen, waar duid control center op, is het een program dat op de achtergrond draait ?

Ik krijg deze melding enkel bij het opstarten en openen van mijn eerste programma dat ik wil gebruiken, meestal oe, daarna van de ganse dag niet meer

Wie kan me raad geven ?

gr Libo
 
Hoe lang doet zich het probleem al voor?
Is met m.a.w. systeemherstel een optie.
 
Dit probleem heb ik sinds enkele weken, (na installatie van adsl wirless system) ik heb al drie system restores gedaan, telkens een vroegere datum, maar dat helpt niet, ook niet van een datum van voor de instalatie van adsl
 
Het is mij niet duidelijk bij xp maar dit kwam ik tegen als mogelijke oplossing:

A friend of mine and myself both had the same problem, but neither of us was
running Control Center, and for both of us installing Windowblinds
inexplicably fixed the problem. If I uninstall WB it comes back though. I
have no idea why. Both of us are running Win XP Pro.""

Hier werd aangegeven dat het voornamelijk bij oe gebeurde.

H
 
ja, het is voornamelijk bij oe, wat is Windowblinds ? ken ik niet
 
Control Centre lijkt mij op taakbeheer te slaan, wat denken jullie?
 
Windowblinds is een tweakprogje.

WindowBlinds is the first utility of its kind. It extends Windows XP, Windows 98, ME, NT, and 2000 to have a skinnable user interface. You can change the style of title bars, buttons, toolbars and more. It gives you control over your graphical user interface. Skin your Windows programs with thousands of available visual styles. Features: Can extend the Windows GUI with new features such as roll-up buttons, always on to buttons, MP3 players, and more; The best application compatibility available; Fast, easy and safe; Integrates into display properties and can be turned off in a single click; Full Colorization, don't like the color of a visual style? Choose from 16.8 million colors for it.

http://www.comcol.nl/bestel/sicwx_a.hts#8167e

en

http://www.dedigitalerevolutie.nl/redirect.asp?pagina=software/vers-top.htm
 
Laatst bewerkt:
ik heb geen virus, ik heb al verschijdene scans gedaan met norton, panda en zij vinden niets,

bedankt voor de url ga het downloaden en uitproberen

Gr libo
 
OK

Ik kan me geen voorstelling maken waarom dit zou werken maar het schijnt zo.

Ik heb nog een andere link bij de vorige post geplaatst.
suc6 en we horen het wel.

Greetz
H
 
Ik heb het geinstalleerd en heropgestart, heb oe geopend en tot hiertoe geen foutmelding gekregen, begrijpen doe ik het niet, maar het werkt !!!

bedankt allemaal voor de snelle hulp,
tot later

groetjes Libo
 
Hey toppie...

Blij voor je...misschien dat we er ooit achter komen waarom of dat iemand anders ons hier dit kan uitleggen.

Greetz
H
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan