control panel wil niet sluiten

• Onderwerp starter Onderwerp starter alex2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alex2

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
Hallo allemaal,

Sinds enige tijd heb ik het volgende probleem : telkens als ik Control Panel geopend heb, kan ik het venster niet meer sluiten. Ik krijg dan de volgende melding:
" This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator" . Slechts via Task Manager kan ik deze dan gesloten krijgen.

Overigens draait Vista voor de rest zonder problemen. Ik heb diverse antivirus,spy/malware programma's erop losgelaten met een schoon resultaat.

Wie o wie heeft er voor mij een goede tip!

Bijvoorbaat mijn dank.
Alexander

Laatst bewerkt:
[

wie o wie kan mij hiermee helpen? Nog steeds geen reactie hierop van iemand gekregen.
ik vraag mij af of ik op een goed forum zit waar vista problemen aan de orde komen.

ik hoop dus dat er iemand eindeleijks eens zal reageren.

QUOTE=alex2;2236540]Hallo allemaal,

Sinds enige tijd heb ik het volgende probleem : telkens als ik Control Panel geopend heb, kan ik het venster niet meer sluiten. Ik krijg dan de volgende melding:
" This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator" . Slechts via Task Manager kan ik deze dan gesloten krijgen.

Overigens draait Vista voor de rest zonder problemen. Ik heb diverse antivirus,spy/malware programma's erop losgelaten met een schoon resultaat.

Wie o wie heeft er voor mij een goede tip!

Bijvoorbaat mijn dank.
Alexander[/QUOTE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan