controlbar vlc speler verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvpttn

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
Hoi!

Bij de VLC mediaspeler ben ik in de fullscreenmode de controlbar onderaan kwijt....Wie weet hoe ik hem terug kan zetten?

Vr. gr. Jan.:)

ik weet niet hoe je em terug kan zetten(ik heb em ook niet) maar gebruik altijd gewoon rechtermuisknop.

Ik heb de VLC player 9.9 enkele maanden in gebruik en bij de fullscreen mode was er een controlbar onderaan, net zoals bij de WMPlayer. Maar toen ik gisteren met de muisaanwijzer een foute klik maakte, verdween ie en is niet meer te vinden. Ik heb nu VLC opnieuw geïnstalleerd, helaas, geen controlbar meer.....terwijl het wel handig was.:(

Ik heb zelf geen ervaring met VLC, maar ik weet dat je met WMP de invoegtoepassing wel weer "aan" kan zetten. Kan dat niet met VLC, dat als je rechtermuis knopt doet, dat er dan ergens bij eigenschappen een vinkje mist?

Bij voorkeuren in VLC kun je inderdaad dit aanvinken, hetgeen ik ook heb gedaan uiteraard...helaas. Ergens werkt het niet. Bugggg of zo..
Ik ben nu aan het experimenteren met Gom Player, en dat bevalt wel. Zal dit topic nu afsluiten. Dank voor de reakties!!!
Jan. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan