Ik ben op dit moment bezig met een bestel/plan sheet in excel
Al je de knop "Bestelling PBS" indruk en daarna "project - stock materiaal" krijg je een invulscherm tezien
Ik heb aangegeven dat hij moet controleren dat alle velden zijn ingevuld en ander een foutmelding moet geven.
Als je bij het invulscherm van "Deadline (DD-MMM-YY)" niets invuld geeft hij de melding dat je vergeten ben iets in te vullen maar
vul je letters en/of cijfers in ipv een datum dan geeft hij geen melding.
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan inregelen dat hij een melding geeft wanneer er wel iets is ingevuld maar geen datum.
Ik heb de sheet erbij gedaan
Alvast bedankt voor de moeite
Gr. Jan
PS ik heb het bestand flink moeten uitdunnen om onder de 100 mb te blijven en het wachtwoord is 92birgit92Bekijk bijlage bestand insturen helpijm.xls
Al je de knop "Bestelling PBS" indruk en daarna "project - stock materiaal" krijg je een invulscherm tezien
Ik heb aangegeven dat hij moet controleren dat alle velden zijn ingevuld en ander een foutmelding moet geven.
Als je bij het invulscherm van "Deadline (DD-MMM-YY)" niets invuld geeft hij de melding dat je vergeten ben iets in te vullen maar
vul je letters en/of cijfers in ipv een datum dan geeft hij geen melding.
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan inregelen dat hij een melding geeft wanneer er wel iets is ingevuld maar geen datum.
Ik heb de sheet erbij gedaan
Alvast bedankt voor de moeite
Gr. Jan
PS ik heb het bestand flink moeten uitdunnen om onder de 100 mb te blijven en het wachtwoord is 92birgit92Bekijk bijlage bestand insturen helpijm.xls