controle over geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kesum

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2002
Hallo,

Ik heb nogal eens dat ik te weinig intern geheugen heb dan gaat hij ineens rare lettertypes gebruiken en meer van dat soort dingen meestal gebeurt dit als ik een hoop applicaties heb lopen maar als ik ze afsluit blijft het hetzelfde. nu hoorde ik laats dat w98se intern geheugen niet meer vrijgeeft na gebruik maar het alleen overschrijft. er zou een programmatje voor zijn waarmee je het intern geheugen weer vrij kon maken. bestaat dit? en zo jah wat is de naam.

is het overigens verstandig om je virtueel geheugen zelf in te stellen. nu gebruikt hij volledige vrije schijfruimte op C schijf(15GB) kan ik het zo laten staan?? of is het handiger om dit aan te passen en zo ja waarom.

alvast bedankt.

ik had 384 maar dit deze bestond uit 1 van 128 en 1 van 256 allebei van een ander merk. op 1 of andere manier konden ze niet met elkaar overweg en windows bleef elke keer register foutmeldingen geven. dan ging hij alle waardes van 3 weken terug er steeds weer inzetten. en ik kan je vertellen en niet goed werkend register is het 1 van de ergste dingen die je kan overkomen. je kan niets installeren of doen want de volgende keer herkent hij het niet meer en dan kan je overnieuw beginnen. (mischien omdat het een compaq is)

afijn om een lang verhaal kort te maken :) ik heb nu 256MB sdram meestal komt hij met deze rariteiten naar het veel downloaden met kazaa.

Kazaa vreet nogal wat van je PC ja, dat klopt, welke versie gebruik je van Kazaa? De normale of Kazaa Lite?

kazaa lite.

maar even over die virtueel geheugen er staat in die topic niets over hoor. alleen het bovenste stuk mischien(2) maar ik kan niet vinden maar je dan die onder en boven waarde moet invullen op w98se.

Wat voor een processor heb je, kijk om even een voorbeeld te geven toen ik pas kabel kreeg had ik een pc met de volgende specs:

pentium 2 433mhz
64mb sdram

In die tijd gebruikte ik ook kazaa en fotoshop etc en ik heb nog nooit problemen met mijn geheugen gehad alleen als ik een cd was aan het branden en ik wou dan tegelijk internetten dan ging ie moeilijk doen. Wat ik denk is dat 256 mb van jou is genoeg en dan moet je normaal gesproken geen hinder ondervinden, heb je geen spyware of programma's die mee opstarten zonder dat je het weet?

gister mijn computer opnieuw geinstalleerd. duzzz denk het niet maar daarvoor deed hij het ook al. is trouwens 9 van de 10 keer bij kazaa. tis wel maar een 550mhz processortje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan