controle programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

sefke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2004
hallo,
ik had een vraag(hebben we dit hier niet allemaal?)
Bestaat er een programma die software opspoort die je doen en laten op een pc controleert.Zo ja welk een is dat en waar is het te vinden ??

grtzzzz sefke

Welkom op Helpmij!

???Ik begrijp de vraag niet helemaal. "Een programma die software opspoort die je doen en laten controleert"

Kun je dit misschien anders omschrijven? Wat wil je precies dat het programma doet?

Ik denk dat je een soort keylogger bedoeld.

er bestaan programma's die alles wat je doet op een pc registreerd en hiervoor zoeken we nu net een programma die deze programmas kan bloot leggen.
Ik heb zelf eenùaal zo een programma geinstalleerd en ik weet dat dit programma geheel onzicht baar is.Daar wij het vermoeden hebben dat er op een pc zich zo een programma bevind zou ik graag willen weten of er een programma bestaat die dat kan onthullen,of de ganse pc scant op dergelijke programma s

Geplaatst door sefke
er bestaan programma's die alles wat je doet op een pc registreerd en hiervoor zoeken we nu net een programma die deze programmas kan bloot leggen.
Ik heb zelf eenùaal zo een programma geinstalleerd en ik weet dat dit programma geheel onzicht baar is.Daar wij het vermoeden hebben dat er op een pc zich zo een programma bevind zou ik graag willen weten of er een programma bestaat die dat kan onthullen,of de ganse pc scant op dergelijke programma s

Om de zaken even helder te krijgen:

Er bestaan keyloggers die alle toetsaanslagen die op een pc worden gedaan kunnen registreren, terwijl zij ondertussen onzichtbaar blijven (ook in Taakbeheer -> Processen zijn zij niet te zien). Bedoel je dat? En is je vraag nu dus hoe je dergelijke keyloggers kunt opsporen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan