Controleer status in Beveiligings centrum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
766
hoi,
Ik heb servicepack 2 geinstalleerd en krijg nu steeds bij het opstarten de volgende melding ?
"Uw computer loopt mogelijk een beveiligings ricico, De status van de viruscan is onbekend"
In het beveiligingscentrum staat dus ook "controleer status" bij de viruscan.
De viruscan Norton Antivirus 2004 is volledig bijgewerkt en nog lang niet verlopen.
HOe krijg ik nu in het beveilingscentrum de virusbeveiliging weer op oke, dus dat ie net zoals de 2 anderen op groen en ingeschakeld staat


alvast bedankt voor je reactie


groeten .
Barney
 
Hoi Barney

Ik heb precies hetzelfde gehad, heb toen Norton gedeinstaleerd en opnieuw geinstaleerd , daarna functioneert hij weer normaal.
Het schijnt vaker voor te komen.

groetjes nanda
 
Hoi Nandaloe, ik ga het meteen proberen
Je hoort van me of het gelukt is.

groetjes Barney
 
helaas norton opnieuw geinstalleerd en geupdated en nog steeds de volgende melding na het opstarten
"Uw computer loopt mogelijk een beveiligingsrisico"
De status van de virusbeveiliging is onbekend.

Wat nu te doen ?


groeten Barney
 
Inmiddels heb ik het probleem bij Symantec zelf opgezocht en zei zeggen het volgende:

Waarom zegt het Windows Security Center dat de status van mijn Norton-beveiligingsproduct onbekend is?
A: Norton-beveiligingsproducten bevatten functies om wijzigingen te voorkomen waardoor programma's met schadelijke code hun status niet kunnen vaststellen. Deze beveiliging zorgt er ook voor dat het Windows Security Center de status van uw Norton-beveiligingsproducten niet kan bepalen. Kort na het verschijnen van Service Pack 2 zal Symantec een correctie beschikbaar stellen, die via LiveUpdate kan worden opgehaald. Dankzij deze correctie zal het Windows Security Center de status van uw Norton-beveiligingsproducten correct kunnen vaststellen.


dus nu ff afwachten tot die correctie te downloaden is, nu kan ik hem nog niet vinden

groeten van Barney
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan