controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

ADB

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Berichten
230
ik wil een pci etehrnet kaart installeren, maar dit lukt me niet,ik verwijder hem en start dan opnieuw endanvraagt hij om de diskette maar hij blijft geel

hoe kan ik dit probleem oplossen
 
Op die diskette staan de drivers. Heb je die diskette ook? Kijk anders op de website van die ethernetkaart voor drivers.

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Op die diskette staan de drivers. Heb je die diskette ook? Kijk anders op de website van die ethernetkaart voor drivers.

Groetjes,
Bennie

anders kijk je met aida32 kan je meteen op de link klikken om de drivers te dloaden.
 
CONTROLLLER

Ik heb gekeken met aida32 het is een 3com 3c905c-tx etherlink l 10/100 fast ethernet controller

ik heb al op de site van 3 com gekeken maa kan hem niet vinden
wie helpt mij
 
HET IS NIET GELUKT, wat doe ik fout ik heb ze gedownload op diskette gezet en op de andere machine proberen te zetten en hij gheeft aan geen stuurprogramma's geinstalleerd

wat nu


als ik bij netwerk kijk zie ik ook geen 3 com fast erthernet kaart vlg mij moet hij daar eersyt zitten kloptdit en hoe doe ik dat
 
Laatst bewerkt:
heb je al geprobeert eerst de driver te installeren en daarna de kaart aansluiten.of in veilige modus dus zonder hinder van eventuele andere progr.(heb dit voorgehad met een netwerkkaart maar dan wel met windows xp home.
 
Zit die kaart wel goed in het slot? Probeer anders eens een ander slot uit.

Groetjes,
Bennie
 
alles al geprobeert maar het lukt niet, wie kan mij het nogmaals stap voor stap uitleggen wat ik moet doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan