Controlpanel Soundmax weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gedoe:( , maak de installatie in apparaatbeheer van de SoundMax eerst ongedaan, reboot, opnieuw opstarten dus, draai die setup van het volledige pakket, en reboot nogmaals, als dan het geluid het niet zou doen, kun je die SoundMax driver weer via apparaatbeheer en die cd upgraden.

Wat een gedoe:( , maak de installatie in apparaatbeheer van de SoundMax eerst ongedaan, reboot, opnieuw opstarten dus, draai die setup van het volledige pakket, en reboot nogmaals, als dan het geluid het niet zou doen, kun je die SoundMax driver weer via apparaatbeheer en die cd upgraden.

Heb ik gedaan maar zover kom ik niet eens....
Als ik opnieuw opstart zegt ie...hardware gevonden en installeert het direct erop.
Setup van jouw link geeft iedere keer aan driver niet gevonden rebooten en opnieuw proberen!:evil:

Beste mensen,

Ik ben al een week bezig sinds ik mijn schijf formatteerde.
Dacht dat dit probleem met 5.1 zo was opgelost.
Potentieele oplossingen van jullie hielpen niet helaas. Zal wel aan het feit liggen dat ik te weinig van computers weet neem ik aan, en de evt. oplossingen nog te gecompliceerd zijn denk ik, geen idee.....

Ik breng mijn pc gewoon weg en laat de dvd speler maken(kan ik zo de drivers ff installeren).
Mijn intentie om te formatteren was gewoon de traagheid en opschonen. Ik ga niet weer vanalles installeren en downloaden. Wil gewoon de drivers zoals ze waren. Is een dure en goede pc.
De pc is nu weer schoon en snel, dus de pc winkel kan de dvd speler maken en de drivers installeren en dan ben ik er klaar mee. Kost mij teveel tijd en moiete zo, sorry.

Hartelijk bedankt voor jullie hulp, maar ik kom er zo niet verder mee.
Hou het hier wel op de hoogte als het weer ok is en zal de vraag dan aanvinken als opgelost.

Groetjes, Elaine.

Goede avond luitjes,

Mijn pc heb ik weggebracht. Dvd speler was kapot, zit nu een nieuwe in. Alle drivers zijn weer geinstalleerd.
Maar nog steeds geen 5.1 geluid wat ik in kan stellen met het soundmax panel.
Ik heb nu het icoontje(blauw vierkantje met wit pijltje) van het soundmax audiopanel in mijn werkbalk staan, maar met een rood rondje er doorheen. Ik kan het niet openen.
Installatiewizard installeert niet, geeft aan geen driver gevonden, rebooten en opnieuw proberen. Ik heb alles al geprobeerd, maar kom er niet uit!
Hoe moeilijk is het nu om weer normaal gebruik te kunnen maken van dat panel terwijl alles er opstaat en de boxen goed ff in te stellen?

Help...........

Ik kom er niet uit........

We gaan overnieuw beginnen, gebruik eerst dit progje, of deze, om te ondekken welke CHIPSET er is gebruikt, en zet het even hier neer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan