controlsource

Status
Niet open voor verdere reacties.

En Quelare

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Hallo mensen!

Met mijn gebrekkige kennis van VBA kom ik er momenteel even niet uit. Ik heb een userform gemaakt waarmee ik bepaalde cellen invoer in mijn werkbladen(controlsource bij de eigenschappen ingevuld). Nu wil ik graag de uitkomsten van een aantal formules die deze waarden ondermeer gebruiken plaatsen in tekstvakken in mijn userform. Ook dit probeer ik momenteel met controlsource. Ik heb vervolgens nog wel de mogelijkheid locked op true gezet, maar nu blijft hij de waarde van de cel aanpassen in het resultaat waardoor de formule van de cel ineens een getal is geworden. Als ik nu dus weer andere waarden invul gebeurd er niets meer aangezien de formules weg zijn.... Ik krijg het (nog) niet opgelost... iemand ideeen??

Groeten,

Michiel

Kan je niet dit doen?

Code:
Textboxnaam.Text = Range("A1").Formula

Als dat je niet verder helpt, hang dan maar een simpel voorbeeldbestandje bij, zonder gevoelige data, en ook maar enkel de essentie. Zie dat de code er ook bij is dan.

Wigi

Ok thanx! Ga er morgen of overmorgen weer mee verder. Hopelijk dat het dan op deze manier wil lukken!

Greetz

Kan je niet dit doen?

Code:
Textboxnaam.Text = Range("A1").Formula

Als dat je niet verder helpt, hang dan maar een simpel voorbeeldbestandje bij, zonder gevoelige data, en ook maar enkel de essentie. Zie dat de code er ook bij is dan.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan