Conversie van DB25 naar Micro D 50 SCSI

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjge
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjge

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Hallo, *

ik heb een oude Umax scanner, met een 25pins connector, en een bijgeleverd hulpstuk voor conversie naar een SCSI-interface. Ik neem aan dat de 25pins connector een DB25 interface is, en het SCSI-interface is male micro D 50.

In dat laatste zit het probleem: er is een pennetje afgebroken. En ik kan geen winkel vinden waar ze die dingen nog verkopen! Google gaf me een Amerikaanse website, maar die leveren alleen binnen de States. Als hier iemand nog een idee heeft waar ik zulke hulpstukken kan vinden, dan graag.

Bij voorbaat dank.

Heb je een foto van wat je bedoelt?
Als het is wat ik denk dat je bedoelt zal ik eens op zolder gaan zoeken.

Heb je een foto van wat je bedoelt?
Als het is wat ik denk dat je bedoelt zal ik eens op zolder gaan zoeken.
Ik heb nog zo'n ouderwetse camera met een rolletje, dus ik moet even een moderner apparaat lenen. Dat gaat een paar dagen duren, dan kom ik er wel op terug. Alvast bedankt.

Ik heb nog zo'n ouderwetse camera met een rolletje, dus ik moet even een moderner apparaat lenen. Dat gaat een paar dagen duren, dan kom ik er wel op terug. Alvast bedankt.
Ik heb de foto's nu beschikbaar. Als je me een mailtje stuurt (jjge at xs4all.nl) dan stuur ik ze wel op.

Plaats de foto's hier gewoon als bijlage, dan kunnen anderen ook meekijken.

Sorry, ik had nog niet gezien dat dat kon... bij dezen.

Bijlagen

• img_2803.jpg
    img_2803.jpg
    87,4 KB · Weergaven: 53
  • img_2804.jpg
    img_2804.jpg
    76,6 KB · Weergaven: 42
  • img_2807.jpg
    img_2807.jpg
    101,9 KB · Weergaven: 53
Nou, dat hulpstuk was dus nergens meer leverbaar, maar ik kon wel een equivalent krijgen met een snoer. Probleem is nu opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan