Convert Doc naar BB code.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi guido1,

Ik ben inderdaad een probleem met de colo rtegen gekomen, ik weet alleen niet zeker of dit hetzelfde probleem is als jij had.

Als ik
Code:
[color=|"red"]bla[/color]
type dan is de uitkomt gewoon:
bla

Is dit bij jouw anders?

De bulletindents worden een leuk probleem. Ik kan tot op heden geen manier vinden om een verschil te vinden tussen een nieuwe regel met een ENTER en een nieuwe regel met SHIFT+ENTER :(

We blijven zoeken:cool:

Hoi Spiderman,

Als ik het schrijf zoals in jou voorbeeld dan krijg ik een error. ik moet de aanhalingstekens (quotes) verwijderen en dan krijg ik pas een gekleurt woordje.

Bij die bulletindents, jij moet volgens mij testen op de aanwezigheid van de drie tekens [*] en indien die er niet zijn is het geen nieuw item.

Ik heb natuurlijk gemakkelijk spreken, jij bent het die het moet maken. Welke taal gebruik je hier voor?

Guido

Hoi guido1,

Sorry in bovenstaande voorbeeld staat een typfout

Code:
[color=|"red"]bla[/color]
Moet zijn
Code:
[KleurInHetEngels="Red"]bla[/color]

Dus zonder de |

Ik neem aan dat dit bij jou geen verschil uit maakt?

Programma wordt gemaakt in vb.net. En het probleem van de bulletindents is dat ik tot op heden niet een echt herkeningpunt kan vinden. Ik kan dus wel zien of het dat een regel een bullet heeft, ik kan alleen 'nog' niet zien waar precies in de regel (dus het verschil tussen ENTER en SHIFT ENTER).

Hoi Allemaal,

In deze versie zou iig de bullerindent moeten werken.
Laat eventjes weten of het bij jullie nu ook werkt zoals het zou moeten. Bij voorbaat dank

Voor het probleem van de kleur ga nu aan de slag.

EDIT:Oude versie van bestand verwijderd

Laatst bewerkt:
Oke, het probleem van de kleur snap ik nu.

Op dit forum (helpmij) staat de kleur tussen quotes. Op sommige andere sites niet.

Ik zal dus in de bestanden die in de map codetypes staan een entry erbij maken, die dit probleem kan oplossen.

Hoi Allemaal,

Ik heb het programma iets veranderd.

De bestanden die in de map codetypes staan, hebben nu een extra entry.

Zet COLORQUOTES=true als je wilt dat de kleur tussen "" staat
Zet COLORQUOTES=false als je wilt dat de kleur NIET tussen "" staat

Laat maar weten of dit op de juiste manier werkt.

Bijlagen

Hoi Allemaal,

Heeft er iemand nog wat getest, of is het progamma nu helemaal werkende :cool:

Hoi Arno,

Ik ben terug en wilde met goede moed de laatste versie van je programma testen. Eerst heb ik alles wat ik van vroeger had verwijderd maar nu ik krijg terug een error.

"Kan de toepassing niet juist initialiseren....."

Wat kan ik doen?

Guido

Hoi guido1,

Heb je in de tussentijs iets aan je windows veranderd? Bijvoorbeeld, een andere versie van framework.

Ik denk dat je dan het beste, je windows vollledig up to date kunt brengen en framework installeren

wat is de laatste versie?

welk besttandje is de laatste versie? die op pagina 1 of pag 3

is alweer een tijdje geleden, dat ik daar mee bezig was, maar ik zou zeggen die op pagina 3

ok thx
en het is echt een goed progje
het is de laatste die heeft ook nog omgekeerde conversie

Laatst bewerkt:
Mooi programma :D Voor een site schrijf ik guides, maar dat is in bbcode. En nu kan ik het gewoon in word schrijven en dan exporteren. Er missen toch nog wel een hoop functies, maar ik hoop dat die erin komen.

Ik zit nu vol smart te wachten op en[img] mvg, Royal_Noob3

Hoi RoyalNoob3,

Bedankt dat je het programma leuk/handig vindt, maar.........

het progje is ondertussen wel een jaartje of 2 oud :). en updates zijn er al een hele lange tijd niet meer van gedaan. Sterker nog, ik heb ver moeten zoeken om de source-code te vinden.

Als je wilt, dan kan ik er binnen kort nog wel eens naar kijken, maar dan hoor ik graag of meerdere mensen hier het nut van inzien.

Laat me dan ook weten welke functie erbij moeten:cool:

Laat maar horen

Hoi RoyalNoob3,

Bedankt dat je het programma leuk/handig vindt, maar.........

het progje is ondertussen wel een jaartje of 2 oud :). en updates zijn er al een hele lange tijd niet meer van gedaan. Sterker nog, ik heb ver moeten zoeken om de source-code te vinden.

Als je wilt, dan kan ik er binnen kort nog wel eens naar kijken, maar dan hoor ik graag of meerdere mensen hier het nut van inzien.

Laat me dan ook weten welke functie erbij moeten:cool:

Laat maar horen

Hmmm.. op mijn site zijn er nog meer die er interesse in hebben. En misschien ook wat op mijn forum. Maar ik zie graag nog de functies, url en img. En meer kan ik even niet bedenken :$. Maar het is zeker niet mogelijk als plugin in Windows 2007?

p.s: Sorry voor bump in dit oude topic, zie het nu pas +.+

Edit:

[url]
[s] Strike, doorstreept dus.
Links, gecentreerd en rechts.
[left] [centre] [right]

Laatst bewerkt:
Ik zal er eens naar kijken, en zal de resultaten hier posten.

Hmmm.. op mijn site zijn er nog meer die er interesse in hebben. En misschien ook wat op mijn forum
Welke zijn dat?

ik heb win xp, serverpack 2

bij gevoegt als bijlage zit een afbeelding van de fout die ik bij het opstarten krijg.

Die fout is logisch te verklaren, hij gebruikt vista controls in zijn programma en aangezien jij xp hebt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan