Hallo.
Ik weet niet of ik hier goed zit zo, maar ik dacht dus van wel, zoniet? zeg het me.
Sinds een paar dagen zit ik al een beetje met wat films te prutsen..
Nu heb ik dus een film die in Avi staat, blablabla, er stond dus ook een tutorial bij..
dat ik de ondertiteling de zelfde naam zou moeten geven als het avi bestand ( Heb ik gedaan. ) Toen downloadde ik WinAVI en selecteerde het avi bestand. Output klik ik op DVD en ik druk op ''Ok''. Dan krijg ik GELIJK een Microsoft Windows Balk te zien:
'WinAVI.exe werkt niet meer ''
opties:
Online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten
Het programma sluiten.
( Kijk bijlage ofzo.. )
Ik ben nu echt radeloos en ik zou echt geen idee hebben van wat ik zou moeten doen.
Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij kan helpen.
Groet, Wessel
Ik weet niet of ik hier goed zit zo, maar ik dacht dus van wel, zoniet? zeg het me.
Sinds een paar dagen zit ik al een beetje met wat films te prutsen..
Nu heb ik dus een film die in Avi staat, blablabla, er stond dus ook een tutorial bij..
dat ik de ondertiteling de zelfde naam zou moeten geven als het avi bestand ( Heb ik gedaan. ) Toen downloadde ik WinAVI en selecteerde het avi bestand. Output klik ik op DVD en ik druk op ''Ok''. Dan krijg ik GELIJK een Microsoft Windows Balk te zien:
'WinAVI.exe werkt niet meer ''
opties:
Online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten
Het programma sluiten.
( Kijk bijlage ofzo.. )
Ik ben nu echt radeloos en ik zou echt geen idee hebben van wat ik zou moeten doen.
Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij kan helpen.
Groet, Wessel