converter prog voor foto,s

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ik heb een probleem met foto,s als ik een hele map converteer met ifranvieuw wil me copermine foto album ze niet meer in de batch pakken ik snap er niks meer van wie heeft de oplosing of een ander converteer prog voor me

ok ik ben wel ff zoet zie ik wel maarja beter een goed prog uitzoekken dan telkens de boel om zetten en stuk voor stuk moeten uploaden

met deze progjes ben ik niks verder gekomen .
converteren doen ze dat is zeker maar me copermine foto boek pakt ze nog steeds niet na de conversie .
als ik het plaatje in een teken programma laad en opsla als dan weer wel.
maarja doe dat maar eens met 60 foto,s per wekend

Euhm.... heb je al geprobeerd dat coppermine programma te deinstalleren en weer opnieuw te installeren? ( en heeft het ooit gewerkt? met batch conversion en dan plakken?)

copermine staat er zelfs sinds gister de nieuwste op.
een conversion prog werkte, helaas plaatste dat grote logo,s in me foto,s. ik neem aan dat een uitgebrijder prog of foto bewerkings prog het ook zou moetten kunnen? helaas kwam ik met paintshop al bedrogen uit. copermine kijkt waarschijnlijk naar de samensteling van het bestand en herkent naa een conversie een deel niet. en copermine is toch een veel gebruikt online album. ik neem aan dat als je 60 foto,s hebt ze niet stuk voor stuk upload maar de hele map via een batch upload. maar ik neem ook aan dat meer mensen het zelfde doen als ik in plaats 100% eerst de foto,s reducere naar 70% of 50% of daar een poging tot doen. dus dat er meer mensen zijn die dit al ontdekt moetten hebben of opgelost.

Dat lijkt mij ook, daarom verbaast het me dat er niet meer mensen reageren....:confused:

ik denk dat ik er uit ben met wat colegas gebranstormd.
het schijnt dat de converter progs in gif formaat converteren met een jpg extension. dan ziet copermine een jpg extension maar een gif formaat, dus dan werkt het niet het was wat diep graven maar dit is het waarschijnlijk. onderzoek loopt nog

Het is een erg kromme manier om het voor elkaar te krijgen, maar konqueror in KDE heeft een ingebouwde afbeeldingen converter.
Als je knoppix hebt liggen, boot en de schrijfrechten aanpast kun je zo snel zien of ook deze converter dezelfde narigheid geeft.

(Desnoods wil ik dat wel doen)

knoppix nee die ken ik niet wel eens van gehoord maar verder houdt het op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan