Brigitte43
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 17 jan 2009
Hallo allemaal
Vorige week ben ik een stap verder geholpen via dit forum (dank) om de net aangeschafte externe harde schijf te converteren van FAT32 naar NTFS. De url binaries4all.nl/ntfs hielp me tot het zwarte scherm dat verschijnt en dan krijg ik een melding die meteen verdwijnt.
Dit is wat ik te zien krijg in het zwarte schermpje na het invullen van convert E: /fs:ntfs via Uitvoeren in het startscherm.
Het type bestandssysteem is FAT32.
Voer de huidige volumenaam in voor station E:
(vulde ik de naam in die dit station aangeeeft nl
Elements
en dan een hard return en dan komt dit:
Volume Elements is gemaakt op 21-03-2003 11.59
Het volumenummer is FD2E-BF5B
Controleren van bestanden en mappen..
De bestanden en mappen zijn gecontroleerd. Windows heeft fouten op de schijf gevonden maar zal de fouten niet herstellen omdat de schijfcontrole werd uitgevoerd zonder de parameter /F (fix)
Verloren ketens omzetten in bestanden <J / N> ?
en wat ik dan ook invoer, J of N dan volgt er pijlsnel een lap tekst dat ik niet kan lezen omdat het te snel verdwijnt, het hele schermpje verdwijnt.
Maar de schijf lijkt nog steeds niet geconverteerd naar NFTS, als ik op properties klik...
wat doe ik fout?
Hoop dat iemand me kan helpen, want ik wil zo graag een goede back up maken!
Dank!
Brigitte
Vorige week ben ik een stap verder geholpen via dit forum (dank) om de net aangeschafte externe harde schijf te converteren van FAT32 naar NTFS. De url binaries4all.nl/ntfs hielp me tot het zwarte scherm dat verschijnt en dan krijg ik een melding die meteen verdwijnt.
Dit is wat ik te zien krijg in het zwarte schermpje na het invullen van convert E: /fs:ntfs via Uitvoeren in het startscherm.
Het type bestandssysteem is FAT32.
Voer de huidige volumenaam in voor station E:
(vulde ik de naam in die dit station aangeeeft nl

en dan een hard return en dan komt dit:
Volume Elements is gemaakt op 21-03-2003 11.59
Het volumenummer is FD2E-BF5B
Controleren van bestanden en mappen..
De bestanden en mappen zijn gecontroleerd. Windows heeft fouten op de schijf gevonden maar zal de fouten niet herstellen omdat de schijfcontrole werd uitgevoerd zonder de parameter /F (fix)
Verloren ketens omzetten in bestanden <J / N> ?
en wat ik dan ook invoer, J of N dan volgt er pijlsnel een lap tekst dat ik niet kan lezen omdat het te snel verdwijnt, het hele schermpje verdwijnt.
Maar de schijf lijkt nog steeds niet geconverteerd naar NFTS, als ik op properties klik...
wat doe ik fout?
Hoop dat iemand me kan helpen, want ik wil zo graag een goede back up maken!
Dank!
Brigitte