Converteren Word naar Acrobat Reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannekemolenaar

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
137
Ik ben van plan om een website te gaan maken met nieuwsbrieven erop.
De site zal ik met Dreamweaver maken. Dat zal best lukken. Maar de nieuwsbrieven wil ik met Acrobat Reader laten lezen en daar heb ik geen ervaring mee.
Ik heb gemerkt dat je niet met Acrobat Reader een bestand kunt maken, alleen lezen dus.
Er moet dus een mogelijkheid zijn om te converteren van Word naar Acrobat Reader.
Wie kan me uitleggen hoe dat moet?

Met dank van Janneke.
 
Je bedoelt naar een pdf file converteren.
Download PDF Creator
Als je het geinstalleerd hebt. Ga je in word naar bestand > afdrukken. In de printerlijst staat pdf creator
 
Ik ben van plan om een website te gaan maken met nieuwsbrieven erop.
De site zal ik met Dreamweaver maken. Dat zal best lukken. Maar de nieuwsbrieven wil ik met Acrobat Reader laten lezen en daar heb ik geen ervaring mee.
Ik heb gemerkt dat je niet met Acrobat Reader een bestand kunt maken, alleen lezen dus.
Er moet dus een mogelijkheid zijn om te converteren van Word naar Acrobat Reader.
Wie kan me uitleggen hoe dat moet?

Met dank van Janneke.
Welke Wordversie heb je?
 
Je bedoelt naar een pdf file converteren.
Download PDF Creator
Als je het geinstalleerd hebt. Ga je in word naar bestand > afdrukken. In de printerlijst staat pdf creator

Afdrukken? Wat vreemd. Ik wil een PDF bestand creeëren en niet afdrukken.
Ik gebruik Word 2007 Pasja.

Groet van Janneke
 
Dan stel ik voor dat je het simpel houdt; maak gewoon met Word 2007 je PDF. Microsoft stelt hiervoor gratis een tooltje ter beschikking. Hier vind je 'm. Installleer de tool, open Word, typ een paar woorden en kies voor 'opslaan als'. Tot je blijde verrassing zal je zien dat je een PDF creator in het menu erbij hebt gekregen.

(De tool kun je in het Nederlands downloaden.)

Eenmaal geïnstalleerd kun je binnen onderstaande applicaties een PDFje maken door simpel te kiezen voor 'opslaan als':

Microsoft Office Access 2007
Microsoft Office Excel 2007
Microsoft Office InfoPath 2007
Microsoft Office OneNote 2007
Microsoft Office PowerPoint 2007
Microsoft Office Publisher 2007
Microsoft Office Visio 2007
Microsoft Office Word 2007
 
Laatst bewerkt:
opgelost

Geweldig nieuws Pasja. Dank hoor. Ik ga meteen aan de slag. :thumb::thumb::thumb:

Groet van Janneke
 
Veel plezier met de Microsoft tool. (Ja, soms doet Microsoft ook goede dingen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan