ConvertXtoDVD 3,5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Hallo,

Ik werk met bovenstaande programma. Als ik bv een DVD van 4,7 gb gebruik en ik ga films selecteren voor omtezetten en te branden en ik selecteer teveel gb (dus meer dan die 4,7) dan geeft hij aan dat de kwaliteit matig wordt en ook is en je minder gb moet selecteren. Dit is logisch.
Nu mijn probleem: Nu heb ik er een DVD van 8,5 gb inzitten. Ik selecteer bv 5 gb, dan geeft het programma aan dat de kwaliteit matig wordt en ik minder gb moet selecteren. Maar ik heb nog een ruimte van 3 gb.
Vermoeden, maar niet kunnen vinden: Moet ik ergens instellen dat ik een DVD van 8,5 gb gebruikt. Want zo te zien, weet het programma cq PC dit niet.
Ik hoop dat het probleem duidelijk omschreven is. Ik gebruik Windows XP.
Alvast bedankt.
Gr. Maan:thumb:

Ik gebruik het programma altijd ik vind het heel handig

Maar wat is je vraag dan?

Mijn vraag staat beschreven.
Als ik een DVD van 8,5 gb gebruik en ik selecteer voor bv 6 gb films dan geeft het programma aan, je hebt teveel gb gebruikt waardoor de kwaliteit van de films matig wordt. Verminder het aantal gb.
Dus hij ziet niet dat er een DVD van 8,5 inzit, maar gaat ervan uit dat het een DVD van 4,7 gb is. Moet ik ergens instellen dat ik 8,5 gb gebruik.
Alvast bedank voor je reactie.

Je zou even kunnen kijken of je dat bij instelllingen kan veranderen.

Maar als je bij Covertxtodvd een dvd wil branden gaat dat als volgt.:

1. Hij Converteert de film naar DVD (dus het bestand word groter)
2. Dan kan je het bestand branden

Dus misschien word die 6gb film dan wel 9 ?

Bij instellingen kon ik niets vinden. Heb ik al verschillende keren gekeken.
Als ik bv een film van 4,5 gb selecteer en ik heb een DVD van 4,7 erin, geeft die aan dat het goed is. Ga ik over die 4,7 heen, dan geeft tie aan kwaliteit matig en minder gb selecteren en dit doet tie dus ook als ik een DVD van 8,5 gb erin hebt. Ga ik over 4,7 heen, dan geeft tie aan kwaliteit matig en minder gb. Dus hij ziet niet dat er een DVD van 8,5 gb erin zit. RaRa wat moet ik doen.

Bij de instellingen tabblad "omzetten" kan je aangeven of het op een dvd5 of een dvd9(dual layer) moet passen.

Hallo,

Ik werk met bovenstaande programma. Als ik bv een DVD van 4,7 gb gebruik en ik ga films selecteren voor omtezetten en te branden en ik selecteer teveel gb (dus meer dan die 4,7) dan geeft hij aan dat de kwaliteit matig wordt en ook is en je minder gb moet selecteren. Dit is logisch.
Nu mijn probleem: Nu heb ik er een DVD van 8,5 gb inzitten. Ik selecteer bv 5 gb, dan geeft het programma aan dat de kwaliteit matig wordt en ik minder gb moet selecteren. Maar ik heb nog een ruimte van 3 gb.
Vermoeden, maar niet kunnen vinden: Moet ik ergens instellen dat ik een DVD van 8,5 gb gebruikt. Want zo te zien, weet het programma cq PC dit niet.
Ik hoop dat het probleem duidelijk omschreven is. Ik gebruik Windows XP.
Alvast bedankt.
Gr. Maan:thumb:

Gezien uit versie 4
Instelling -->Tabblad "Omzetten"
Keuzevak --> "Doel grootte (single / dual layer schijf)
kies DVD-9
"OK-Pas toe" klikken

gr.
MoFaSa

Klopt. Zoals ik vermoedde, kun je hem inderdaadop 8,5 instellen. Geweldig.
Bedankt voor jullie oplossing. Kunnen we tenminste fatsoenlijk gaan branden.

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan