ConvertXtodvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

popeye7

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
8
Ik gebruik het programma ConvertXtotdvd. Ik heb echter een probleem met het branden. Als ik brand op DVD - RW (TDK 1-2x speed) dan doet dit programma het uitstekend.
Als ik echter wil branden op DVD - R (Philips 1-16x speed) dan geeft het programma aan: te oude brander (lijkt mij niet omdat hij wel werkt bij DVD - RW) of opname-media is niet goed ( dus DVD -R).

Weet iemand een oplossing?
 
Zou mogelijk kunnen zijn. welke brander heb je? hiermee kunnen we nagaan of de media die je gebruikt wel compatible is met je brander.
Of vul hier je brander in en je weet hierover meer.
http://www.videohelp.com/dvdwriters

Als laatste optie is een firmware update voor eigen risico uitvoeren of een nieuwere brander plaatsen.
 
ConvetXtodvd

Mijn brander is: DVD RW NEC +/- RW +/- R 1300 A en als dit geen geschikte brander is, wat is dan de meest geschikte brander om converterXtodvd toe te passen voor DVD-R?
 
Laatst bewerkt:
Je brander is inderdaad niet 1 van de jongste meer.
Heb je die link gevolgd die ik je gaf?

Ik denk zelf dat je voor die paar 10tjes beter af bent met een nieuwe brander dan prutsen met de firmware of uitproberen van andere mediaschijfjes.
 
Hallo
ik heb dat progamma ook maar ik heb de serial heb ik
maar hij werkt niet kan iemand mij mechien een nieuwe
serial geven die wel werkt want ik heb paar films van avi
maar zo kan ik ze niet op dvd bestand van maken
alvast bedankt

je kan ze ook naar mij e-mail stuuren die is
zonetje@live.nl
 
hallo, ik gebruik convertxtodvd om het filmbestand te converteren. nou snap ik niet hoe ik hem kan instellen dat hij hem converteert naar bv dvd- video. Ik heb hem wel gewoon een keer laten converteren maar ik kon het daarna nergens trugvinden en ik heb het niet gebrand op een cdtje omdat ik niet was of het avi, dvd-video enz. was hoe kom ik hier achter?

alvast bedankt.
 
Graag oudere topics met rust laten. Overigens is het niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic.
Voor je probleem kan je een nieuwe vraag openen, hier gaat een slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan