ConvertXtoDVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel 09 09

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Hey!
Ik dacht vandaag, laat ik al mijn gedownloade films eens op een DVDtje zetten. En zo ging ik dus aan de slag. Handig programma gedownload: ConvertXtoDVD volgens mij versie 3.3.4.106 of het is versie 3.3.4.160. Ik heb er geen verstand van, maar goed. Mooi menu gemaakt met dit programma en vervolgens een DVD-R in de brander gegooid. Het makkelijke van dit programma is dat je ook je omgezette .avi bestand kan branden op een DVD. En daar ben ik nu mee bezig, maar er staat nu al ongeveer een kwartier onder in beeld: Branden gestart... verder gebeurd er niets. Daaronder staat ook nog iets van: Bestanden tijdelijk opslaan... maar ja ik heb nu het idee dat er helemaal niets gebrand wordt.. Mijn volgende gedachte was, ik brand hem wel via Nero.. Maar het geconverteerde bestand staat nergens opgeslagen, wat ik nogal raar vind want ik dacht dat ik dat wel gedaan had. Hij staat alleen opgeslagen als niet geconverteerd en dan zou ik hem weer moeten converteren en dat duurt weer een uur...

Als ik nu op annuleren klik zegt het programma dat het branden bezig is, maar volgens mij is dat niet zo.. Kan ik dit controleren? en wat als er nou niet gebrand word, wat moet ik dan doen? Is er iemand die verstand heeft van dit progamma en dat even zou willen uitleggen?

xx

Ik heb net trouwens een soort logboek van het programma gevonden. Daar staat in:
----Omzetten einde----
Branden: Write started
Branden: Inserted media type: DVD-R
Branden: Scannend files #9, folder #2 - total size 2,46 Gb
Branden: Not Applicable to this bus type
Branden: Media type: DVD-R
Branden: Media ID: Sony16D1
Prokjekt opgeslagen.

Ik vind het een beetje raar.. wat jullie??

Laatst bewerkt:
Merel 09 09,

Zo te zien heb je een ilegale versie, de nieuwe versie is al 4.0.3..
Als je het wel gekocht heb kun je hun om raad vragen.

Heb je al in de help van het programma gekeken?

Ik gebruik het al een paar jaar en nooit problemen gehad.

Oeii.. dat zou best goed kunnen, gedownload van een site die alles heel precies uitlegde. Ik ga geen namen noemen:o Ik probeer het nu even een keer opnieuw, ik heb een vaag vermoeden dat het aan onze brander ligt. Ik ga het even proberen en anders ga ik morgen maar even de nieuwste versie kopen..

xx

Bedankt voor de link! ik ga het even allemaal doorlezen en ondertussen nog maar eens de hele film converteren:confused:
Ik stuur wel even een berichtje als het gelukt is..

convertxtodvd maak een map aan in mijn documenten genaamd convertxtodvd.
daar in staat weer een map met de naam van de film.
daarin staan 2 mappen audio ts en video ts.
de audio map is leeg en in de video ts map staan je geconveteerde bestanden.
je kan deze mappen alleen branden met convertxtodvd. als ik het met nero probeer krijg ik een error.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan