coockies niet accpeteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzwart2

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Weet iemand of er een mogelijkheid is om helemaal geen coockies te laten opslaan. Doubleclick blijft steeds bij mij terugkomen, ook al verwijder ik deze telkens.

Uit de help van IE:

De privacy-instellingen aanpassen voor alle websites

Klik in het menu Extra van Internet Explorer op Internet-opties.
Klik op het tabblad Privacy en klik vervolgens op Geavanceerd.
Klik op Standaardinstellingen negeren en geef vervolgens op hoe cookies van directe websites en indirecte websites door Internet Explorer moeten worden behandeld. Een indirecte website is een andere website dan de site die u op dit moment bekijkt.
Als u wilt opgeven dat cookies altijd op de computer mogen worden opgeslagen, klikt u op Accepteren.
Als u wilt opgeven dat cookies nooit op de computer mogen worden opgeslagen, klikt u op Blokkeren.
Als u wilt opgeven dat u door Internet Explorer moet worden gevraagd of een cookie al dan niet op de computer mag worden opgeslagen, klikt u op Vragen.
Als u wilt dat sessiecookies (cookies die van de computer worden verwijderd als u Internet Explorer afsluit) altijd op de computer mogen worden opgeslagen, klikt u op Sessiecookies altijd toestaan.
Opmerkingen

Voor sommige websites zijn cookies vereist. Als u dus een instelling kiest waarbij het opslaan van cookies op de computer niet wordt toegestaan, kunt u bepaalde websites mogelijk niet bekijken.
Wanneer u de privacy-instellingen wijzigt, hebben de wijzigingen mogelijk geen invloed op cookies die al op de computer zijn opgeslagen. Als u er zeker van wilt zijn dat alle cookies op de computer voldoen aan de privacy-instellingen, moet u eerst alle bestaande cookies van de computer verwijderen. Zodra u terugkeert naar websites die eerder cookies hadden opgeslagen op uw computer, worden de cookies van de websites die aan de privacy-instellingen voldoen, opnieuw op de computer opgeslagen. De websites die niet aan de privacy-instellingen voldoen, kunnen geen cookies opslaan op uw computer en werken mogelijk niet juist.
De privacy-instellingen zijn alleen van toepassing op websites in de Internet-zone. Klik op Verwante onderwerpen als u meer informatie wilt over zones.
U kunt ook aangepaste privacy-instellingen opgeven voor een specifieke website. Klik op Verwante onderwerpen als u meer informatie wilt.

Ik gebruik Cookies Manager, gratis: Helpmij-archief

CookiesManager_e.jpg

Die coockiemanager werkt prima. Dank! Zo kan ik tenminste selecteren welke coockies ik wel of niet wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan