Cookie (..@od2.com)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fizz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fizz

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
Hallo,

Elke keer krijg heb ik een cookie met Internet Explorer,
(de gebruikersnaam waaronder ik ingelogd ben)@od2.com

Verder:
- Ik was daarvoor, naar mijn weten en de geschiedenis nog nooit op od2.com ofzo geweest
- Ook als ik helemaal niet met Internet Explorer ben wezen surfen krijg ik em
- Steeds komt die terug
- Toen ik op od2.com keek, met Firefox, kreeg ik geen vraag of ik een cookie met die naam wilde accepteren. En ook later had ik geen cookie bij Firefox met die 'naam'

Ik snap er niks van.. Weet iemand misschien wat dit voor eigenwijs cookie is? En hoe ik er vanaf kan komen?

Alvast bedankt,

Fizz

Volgens google,

Is het een site waar je muziek legaal kan downloaden.
Klinkt dit bekend¿

gr. Marcel

Gebruik anders CCleaner, gratis: http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm

"Als je CCleaner start, is standaard het tabblad Windows geselecteerd (dat zie je linksboven). In de linker kolom kun je precies zien wat er verwijderd wordt. Standaard staat alles geselecteerd, behalve de opties onder "Advanced". Verander dat niet! Gebruik je de standaardinstellingen, dan kun je veilig op "Run Cleaner" drukken." (@ Buffy)

Wat betreft het krijgen van cookies van sites waar je niet bent geweest, kan zijn dat op sommige site links/banners staan waar je niet op komt maar je wel de cookies 'cadeau' krijgt. Ik zie regelmatig cookies op mijn pc waarvan ik ook zeker weet dat ik die site(s) nooit heb bezocht.

Bedankt voor het reageren :)

Is het een site waar je muziek legaal kan downloaden. Klinkt dit bekend¿
Nee, helemaal niet..

Gebruik anders CCleaner
Ja daarmee kan ik het verwijderen:) .. maar toch komt die weer terug..

Wat betreft het krijgen van cookies van sites waar je niet bent geweest, kan zijn dat op sommige site links/banners staan waar je niet op komt maar je wel de cookies 'cadeau' krijgt. Ik zie regelmatig cookies op mijn pc waarvan ik ook zeker weet dat ik die site(s) nooit heb bezocht.
Dat klinkt eigenlijk best logisch:thumb: .. Alleen kan dit ook als ik helemaal geen sites met Internet Explorer bezocht heb? Vandaag heb ik bv geen Internet Exporer gebruikt, maar weer verschijnt er zo'n cookie..

Groetjes Fizz

Ga in IE naar Extra > Internet-opties > Privacy.
Klik op "Geavanceerd".
Zet een vinkje voor "Automatische cookieverwerking opheffen".
Zet onder "Indirecte cookies" een vinkje voor "Blokkeren".
Klik OK.

Nu worden geen 3rd party cookies meer geplaatst. :)

@Buffy.. Dankjewel:)

En ik weet hoe ik steeds aan dat ding kom, als ik me op msn aanmeld is er zo'n tab: MsnMusic.
Daardoor krijg ik die cookies, want toen ik daar net 'echt' heenging (1e x), werd er toestemming gevraagd voor een cookie van od2.com
*Alleen dacht ik dat ik alle cookies van od2.com geblokkeerd had:confused:* ..
mja, nu weer geblokkeerd.. En ik geloof dat die niet meer 'zomaar' terugkomt :)

Bedankt allemaal

Fizz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan