Cookie ondersteuning in Mozilla Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Gisteren kon ik normaliter inloggen op "Mijn Telfort". Nu verschijnt als ik probeer in te loggen de navolgende tekst: "Voor dit onderdeel van de site is het noodzakelijk dat je browser cookies ondersteunt.Als je browser cookies ondersteunt, zet de cookie ondersteuning aan en probeer het opnieuw". Wat is dat toch met die cookies? Ik heb sinds gisteren niks gewijzigd en/of veranderd en vanwaar deze voor mij vreemde tekst. Ik kan dus nu uiteraard niet op "Mijn Telfort"inloggen en dat is bar vervelend.
Wie zou mij enigszins wijs kunnen maken in deze doolhof?
Alvast dank.
Gegroet,
Vorsje.

cookie ondersteuning bij mijn telfort

Hey, ik heb dit zelfde probleem als ik wil inloggen bij 'mijn telfort'. Ik heb al bij de instellingen van firefox en internet explorer gekeken, maar daar staan de cookies gewoon aan. Toch krijg ik bij bijde webbrowser de zelfde melding. Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen??

mvg

johan

Coockie ondersteuning bij Mijn Telfort

Probleem heeft zich intussen opgelost en had te maken met een computerstoring bij Telfort.
Dit kan natuurlijk altijd, maar waarom men dan niet even de moeite neemt om via de site melding te maken van dit probleem, is mij een raadsel. Temeer daar je telefonisch al evenmin op snelle antwoorden behoeft te rekenen, want alle medewerkers blijven de gehele dag "in gesprek". Ja, ja.
Groetjes,
Vorsje.

hey ja klopt ik kon er vanmiddag weer op!! dat scheelt weer. als ze nu ook eens een melding geven wanneer je over je minuten heen zit. maja dat lijkt nog ver weg.
bedankt voor je informatie
mvg
johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan