Cookies decode

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrnrdsJng

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Weet iemand een programma of manier om cookies te decoderen?
Er staan vaak honderden cookies op de PC waarvan je niet weet wat erin staat. Ik zou wel willen uitsorteren en dumpen. Als je alle cookies wegdoet ben je inloggegevens kwijt.
Laatst wiste ik de Temp folder en ja, daar stonden toch belangrijke cookies in.
Het opruimen van de Temp. folder lukt niet als er een protected pagina in staat. Als je dan Move on Boot installeert kun je ineens wél de Temp folder wissen. Je hoeft het programma Move on Boot niet eens verder te gebruiken om te wissen.

Je kan bijvoorbeeld met CCleaner aangeven welke cookies je wil behouden en vervolgens laat de rest opruimen.Ik weet niet of je dit bedoeld?

Je kan bijvoorbeeld met CCleaner aangeven welke cookies je wil behouden en vervolgens laat de rest opruimen.Ik weet niet of je dit bedoeld?

Bedankt voor de vlotte reactie Raymond, ik moet even uitvlooien wat dat voor programma is.
Het probleem is dat cookies in een crypted versie staan of in elk geval een soort script.
Ik heb wel een AdBlocker maar die gooit er ook goede cookies uit, hoewel je kunt aangeven wat je houden wilt. Laatst had ik 200MB aan cookies! Nou zoek het maar eens uit. Dus weg ermee en dan maar opnieuw overal aanmelden.

Kun je aangeven wat je houden wilt, want anders kan ik opnieuw aan gaan melden?
Ik heb het programma gevonden maar het geeft niet aan wat de mogelijkheden zijn.
Cookies staan in de map voor cookies, maar ook in de Tempfolder.

Laatst bewerkt:
CCleaner is erg makkelijk maar moet je dan wel altijd blijven gebruiken voor het verwijderen van je cookies. Bij mij werkt het perfect zo gooit hij bijvoorbeeld nooit de cookie van Helpmij eruit om maar wat te noemen.

CCleaner is erg makkelijk maar moet je dan wel altijd blijven gebruiken voor het verwijderen van je cookies. Bij mij werkt het perfect zo gooit hij bijvoorbeeld nooit de cookie van Helpmij eruit om maar wat te noemen.

Aha, dat is belangrijk. En raak je verdere forums of EMail log-ins niet kwijt?
Ik weet niet waarom op twee plaatsen cookies worden opgeslagen. Je verwacht natuurlijk dat de tijdelijke werkelijk in de Temp Folder staan. Maar verwijderen van alles in de Tempfolder leverde dus wel een probleem op bij mij. Ik weet niet of windows cookies overhevelt van Cookies naar Temp.

Vond het volgende: Om te voorkomen dat belangrijke cookies door Ccleaner gewist worden doe je het volgende.
Open Ccleaner, klik op opties, dan op "cookies" , er komt dan een overzicht van de op dat moment aanwezige cookies.
Links staan de te verwijderen en rechts de te behouden, je kunt dus van links naar rechts verslepen, zie de pijltjes.

Dat is dus een mooie oplossing bedankt.

Laatst bewerkt:
Als jij deze cookies "opzij" zet dan laat hij ze gewoon met rust.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan