Cookies Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.Obbes

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2002
Ik kan ineens niet meer automatisch op websites inloggen wat voorheen wel kon met firefox voor de laatste update. Ik moet handmatig inloggen en blijf ik ingelogt maar na het afsluiten van de browser moet ik weer handmatig inloggen. Het is net of de cookies niet meer zijn opgeslagen na het afsluiten. Ik heb de cookies verwijderd en firefox opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat. Bij opties staan de instellingen allemaal goed.

Iemand een idee?

Al eens in Options/ Privacy gesnuffeld naar wat er allemaal verwijderd moet worden/ wordt al je Firefox afsluit? Je kunt daar een aantal dingen aan- of uitvinken.

Laatst bewerkt:
Al eens in Options/ Privacy gesnuffeld naar wat er allemaal verwijderd moet worden/ wordt al je Firefox afsluit? Je kunt daar een aantal dingen aan- of uitvinken.

Ik heb zeker daar gekeken en er staat aangevinkt dat hij de cookies moet accepteren

En waarschijnlijk ook dattie de 'active logins' moet onthouden..
Dan ben ik uitgepraat helaas.

En als je cookies en opgeslagen passwords eens wist?
Dan moet je daarna op elke site nog 1x inloggen.

Nee helaas, firefox vraagt gewoon of het wachtwoord onthouden moet worden maar als ik firefox afsluit en weer opstart logt hij niet automatisch in

Kun je firefox herinstalleren naar de nieuweste versie 3.5.2 ?

ja die versie heb ik en vanaf de update heb ik dat probleem

Kijk eens bij Extra> Opties> Beveiliging> Opgeslagen wachtwoorden.
Klik eens op "Alle verwijderen".
waarschijnlijk staan er voor sommige sites 2 verschillende (1 foute) wachtwoorden.
Dan kan de browser niet kiezen.

Heb ik geprobeerd maar hij doet het bij elke site waar je moet inloggen.
Ik snap er helemaal niets van

Ik heb identiek hetzelfde probleem! Ik heb ook alle dingen die in fit topic gezegd werden uitgeprobeerd en ook bij mij werkte he niet. Als ik me bijvoorbeeld op deze site inlog en ik vink aan om het wachtwoord te onthouden om mij zon automatisch in te loggen dde volgende keer, doet hij dat niet als ik Firefox sluit en weer open.

Het is uiteindelijk gelukt door Firefox te verwijderen maar ook de map Mozzilla te verwijderen uit de AppData map. Wel eerst een backup gemaakt en klaar ben je:thumb:

Ook als je instelt bij extra>Opties>Privacy>Geschiedenis wissen zodra Firefox sluit>Instellingen... Zorg dan dat het vakje van Cookies uitgevinkt staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan