Cookies in Firefox (2.0.0.5) verdijnen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toegang

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Berichten
58
Hallo,

Bij de privacy instellingen heb ik, nee had ik, Cookies aan staan maar met "Bewaren totdat: ik Firefox afsluit" Wat schetst mijn verbazing, ik had nog allerlei cookies op mijn pc van vorige sessies!!!

Hoe kan dit? Hoe voorkom ik het?
 
Standaard staat het verwijderen van Cookies uit, bij het opruimen van prive gegevens. Als je deze optie aanvinkt zou het goed moeten gaan... :confused:

De optie staat bij Extra > Opties > tabblad Privacy > knop "Instellingen..."

Ook kan het zijn dat enkele sites als 'uitzondering' zijn opgegeven. Zie zelfde tabblad maar dan de knop "Uitzonderingen..."
 
De -cookies- en -privégegevens- zijn toch aparte rubrieken. :confused: De optie 'Het opruimen van privégegevens' zou dan los moeten staan van wat ik bij de rubriek -cookies- heb ingevuld, ondanks dat cookies ook privégegevens betreft.

Ik wil graag dat een aantal andere privégegevens bewaard blijven. Ik geef aan dat cookies alleen mogen blijven totdat ik firefox afsluit. Dan zou dat toch moeten werken? :rolleyes:
 
Inmiddels heb ik 2.0.0.6 en werkt het prima. Weet niet of eea met elkaar te maken heeft maar zal als opgelost aangeven. En dit is onafhankelijk van hoe -opruimen privégegevens- ingesteld staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan