cookies instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

roharro

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
31
Ik werk met internet explorer 5.5 onder Windows 98 SE.
Alhoewel onder opties "Cookies inschakelen" 2 x aangevinkt is, krijg ik wanneer ik gebruik wil maken van inmelden met .NET passport steevast de melding " Cookies zijn niet geactiveerd".
Ik stel inderdaad ook vast dat er sedert een maand ongeveer geen "cookies files" meer zijn bijgekomen op
mijn PC.
 
update eens naar versie 6.0 en stel dan je cookies in op normaal
door alle servicepacks ed staat de beveiliging soms weer terug op aangepast
normaal voldoet echter prima
 
Hallo,

Ik heb net internet van Wanadoo bij mijn ouders geinstalleerd en toen ik een paspoort wilde aanvragen voor msn kreeg ik precies dezelfde 'foutmelding'
Cookies moet ik inschakelen

Nu heb ik het onderstaand antwoord gezien maar ik weet niet waar ik de cookies in kan schakelen. Onder opties? Maar waar? ik zie bij mijn eigen outlook 6.0 onder opties niets over cookies staan

HELP
 
oplossing gevonden

De cookies werken terug. De reden was dat de systeemdatum 15 jaar verkeerd stond(2018). Na korrektie van de datum ging alles terug.

instellen van cookies in versie 6, ik denk onder "privacy"
ook systeemdatum eens controleren eoals ik heb moeten doen...
 
Cookies instellen, Ga op de werkbalk van IE naar Extra --> Internet-opties, tabblad privacy en daar kun je het beveiligingsniveau van cookies instellen.
 
Dat had ik al gedaan en ook onder internet opties en onder beveiling van alles aangevinkt, maar niets helpt.
Als ik mij aan wil melden (en dus eerst een paspoort moet ophalen) blijf de comp. zeggen dat ik mijn cookies in moet schakelen in mijn browser.

Ik snap er niets van en vele mensen met mij

Kan het ook aan de computer zelf liggen het is nl een oudje

Mankay
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan