Cookies toestaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

NIh1IlO

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2003
Gegroet,

ik wil een e-card versturen van kaartenhuis.nl. Als ik een kaart selecteer krijg ik volgend bericht:
Je hebt een aktie gekozen waarvoor wij een zogenaamd tijdelijk cookie gebruiken. Je browser staat zo ingesteld dat hij geen tijdelijke cookies accepteert. Een tijdelijk cookie wordt niet opgeslagen op je schijf, maar verdwijnt zodra je je browser afsluit.

Wij gebruiken de tijdelijke cookies voor de volgende zaken:
Tijdens het samenstellen van een kaart
Bij het ophalen van een flashkaart
Om hiervan gebruik te maken moet je je browser zo instellen dat hij wel cookies accepteert. Dat kan op de volgende wijze:
Internet Explorer 6
Selecteer Extra/Internet-opties (Internet Options) in het menu bovenaan je scherm
Klik op het tabblad 'Privacy'
Klik onder 'Websites' op 'Bewerken' (Edit)
Type 'kaartenhuis.nl' in het lege vakje
Klik op 'Toestaan' (Allow)
Klik 2 keer op OK
Herlaad de betreffende pagina van het Kaartenhuis, die moet nu werken.

Ik heb de richtlijnen strikt uitgevoerd en toch lukt het niet: ik krijg steeds dezelfde mededeling.

Ik werk met Windows 98 2e editie, met Norton Internet Security en met Internet Explorer 6.0.2800.1106.

Wat kan ik nog doen om toch het programma te kunnen gebruiken?

Alvast mijn beste dank op voorhand.

nIh1IlO

Heb je misschien een cookiekiller meelopen op je computer?
En zet in IE is dat alle cookies geaccepteerd moeten worden.
Dan opnieuw opstarten en proberen.

Het kan ook zijn dat je helemaal geen cookies wil accepteren. Kijk eens onder Extra -> internet opties -> Privacy -> geavanceerd -> directe cookies. Stel deze in op "vragen", dan wordt je iedere keer als een site een cookie wil plaatsen om een bevestiging gevraagd.

Ook in de NIS kan je de site toestemming geven, lees dit eens, gaat wel over startpagina's maar dat maakt niet uit.

Bedankt helpdeskers

de laatste tip ("dit") van gezina was doorslaggevend!
Puike en snelle hulpverlening!

Met vriendelijke groeten

nIh1IlO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan