Cookies uitgeschakeld?

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Ik probeer op somige website te komen maar dan komt er te staan dat ik mijn cookies moet inschakelen. Ik heb alle cookies al ingeschakeld en zelfs men firewall uitgeschakeld enz maar niks wil helpen :confused:

Weet iemand een oplossing?

Greetzz York

Nee geen spyware blaster.
Zelfs als ik alle firewalls uitschakel dus ook Northon dan lukt het nog niet dus aan een firewall ligt het waarschijnlijk niet.

Greetzz York

Klik in Internet-opties, tabblad Privacy eens op de knop bewerken. Het is mogelijk dat je in het venster dat dan opent een lijstje met geblokkeerde websites ziet (zie bijlage). Die kun je vervolgens verwijderen.
Is dat venster leeg en staat je instelling voor cookies op Normaal, dan zou ik het ook niet weten.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door York
Nee geen spyware blaster.
Zelfs als ik alle firewalls uitschakel dus ook Northon dan lukt het nog niet dus aan een firewall ligt het waarschijnlijk niet.

Greetzz York

Uhm, alle firewalls??? Hopelijk toch maar eentje! Als je Norton hebt kan je de website(s) toestemming geven, met alleen Norton uitschakelen kom je er niet.

@ Guus abc lijst je is helemaal leeg. :(
@ gezina ik heb wel wat firewalls maar ik had alles expres uitgeschakeld zodat ik kon kijken als het daar aan het lag.

Greetzz York

Ik raad je aan één firewall te gebruiken, liefst die van Norton en die anderen te uninstallen, en dan toch eens naar die link te gaan die ik eerder gaf...zelf weten. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan