Cookie's verdwijnen (inlognamen+passwords etc.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hey,

Op de een of andere manier blijven mijn inlognaam + password op geen enkel site/forum staan, terwijl ik de cookies niet opruim :confused:, ik heb de cookie instelling bij internetopties ook al op laag gezet, maar dat werkt ook niet.

Ik heb een paar weken geleden windows opnieuw geinstalleerd, voor de herinstallatie had ik er nooit last van, maar dit heeft er niks mee te maken.

?

Kijk eens bij je browserinstellingen.......
Kan zijn dat er iets staat aangevinkt dat de cookies automatisch verwijderd bij afsluiten internetsessie.

Als test kun je ook eens bij een site inloggen, dan ergens anders heensurfen en dan weer terug naar de site waar je ingelogd was, als je tussendoor de browser niet hebt afgesloten zou je automatisch ingelogd moeten worden.

Succes d'rmee

Weet je zeker dat gebruikersnaam + wachtwoord in cookies opgeslagen worden?
Kijk even of bij Automatisch aanvullen gebruikersnamen en wachtwoorden aanstaat:
Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl -> tabblad Inhoud -> knop Instellingen bij Automatisch aanvullen -> Vink aan Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren en ook Vragen om wachtwoorden op te slaan.

Hierna nog eens aanvinken van Onthoud wachtwoord of zoiets bij de fora bij het inloggen.

Succes,

Tijs.

Probeer eens het volgende: Start -> Uitvoeren -> cookies

Kijk of je die cookies wel echt ziet staan van die fora-websites? En wat erin staat?

Tijs.

Probeer eens het volgende: Start -> Uitvoeren -> cookies

Kijk of je die cookies wel echt ziet staan van die fora-websites? En wat erin staat?

Tijs.

Ja staan er wel.

Ik ga het zometeen wel een keer helemaal goed opruimen (ccleaner, ie7 cookie cleaner), hopelijk werkt het daarna weer.

Dat mag helaas ook niet baten.

Als ik naar dit forum toe ga dan moet ik mij weer inloggen (maar ik hoef niet mijn hele naam in te typen, als ik de R intyp krijg ik gelijk mijn inlognaam, en vervolgens automatisch het password.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan