Cookies worden niet opgeslagen door Mozilla Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

esteban

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2005
Beste mensen,

ik plaats dit bericht hier omdat IE vreemd genoeg wel een aparte sectie heeft op dit forum, maar Firefox niet....

Mijn probleem is het volgende: ik zit beroepsmatig op een twintigtal websites + pc banking. Bij het afsluiten van een Firefox-sessie worden de cookies steeds opgeslagen, doch nu opeens niet meer.

Concreet wil dat zeggen dat ik mij, bij een nieuwe FF-sessie, steeds opnieuw overal moet aanmelden.

'Extra' > 'Opties' > 'Privacy' > 'Cookies van websites accepteren' staat aangevinkt, en 'Altijd mijn privégegevens opruimen als ik Firefox afsluit' staat afgevinkt, dus daar kan het niet aan liggen.

Zou er iemand weten hoe het zou kunnen komen dat dit opeens veranderd is in mijn browser?

Heel erg bedankt alvast!

Esteban

Nou, wat een toeval. Daar heb ik sinds vandaag ook last van.

wat precies opnieuw te installeren?

firefox herinstalleren?

ben ik dan niet al mijn add ons, favorieten en geschiedenis kwijt?

mvg,

esteban

Ja, dat ben je. Je kan ze wel exporteren, dat heb ik niet gedaan. Je kan ook bij het deïnstalleren kiezen om ze te behouden. Ik weet niet of de herinstallatie dan ook werkt, maar je kan het proberen.

Bladwijzers zijn geen probleem. Die kan ik vanaf elke computer oproepen middels de fantastische 'add-on' Foxmarks (zeer aan te bevelen).

De add-ons echter weer ik niet hoe te exporteren. Iemand?

ja, ik heb het gevonden :)

ik heb een add-on, nl. 'Magic Password Generator' (de PayPal van de paswoorden), en bij 'opties' stond 'wachtwoorden onthouden' uitgeschakeld. Dit is waarschijnlijk automatisch gebeurd bij een automatische update van MPG...

sorry :) en een fijn weekend nog!

Esteban

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan