Cookies

Status
Niet open voor verdere reacties.

yaron

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Ik heb hier sinds een week een situatie m.b.t. cookies. Iets waar ik voorheen totaal geen last van had. Normaal gesproken kan ik zo op de website van uitzending gemist komen, maar nu verschijnt er steeds dat deze website met cookies werkt en mijn cookies niet aan staan. Mijn cookies staan dus wel aan dus dat kan het niet zijn.

Wat ik net ontdekt heb, is als ik mijn virusscanner uitzet ik wel op deze site kan komen. Ik had eerst Norton die voorkwam dat ik deze site kon bezoeken. Norton heb ik toen verwijderd om te zien wat er gebeurde en ja hoor ik kon deze site weer opkomen. Toen de scanner van Alvast erop gezet met hetzelfde resultaat als bij Norton. Ik kon dus weer niet op deze site komen. Alvast uitgezet en het was weer mogelijk.

Tja, een virusscanner heb ik nodig, maar ik baal ervan dat die voorkomt dat ik een bepaalde website kan bekijken. Ik wist niet dat virrusscanners cookies onderdrukken.

Wat kan ik doen?:cool:

Kijk eens bij je internetopties of je beveiliging soms niet te hoog staat.

Tools/Internet options/security/ is gemiddeld. Het lager zetten hiervan maakte niets uit. Hetzelfde geldt voor privacy settings. Lager zetten helpt niet.

Alleen het uitzetten van mijn virrusscanner helpt momenteel. Ik hoop dat er een andere oplossing voor is.

Dank u voor uw reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan