cool-search startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

van nelle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2003
Berichten
4
het is allemaal wel leuk dat je met hijackthis bepaalde dingen kunt verwijderen en met Spybot S&D dingen kunt opsporen maar die vervelende cool-search startpagina komt iedere keer weer terug.
ik zou nu toch wel eens willen weten hoe ik hem nou weg krijg en er voor kan zorgen dat hij niet meer terug komt
 
heb ik al gedaan maar hij blijft gewoon terug komen.
op de meest rare momenten veranderd hij de startpagina.
 

En als je toch daar bent (pagina) download ook SpywareGuard.

Let op!! met beide progjes: check regelmatig voor updates !! En met SpywareBlaster: Download Updates, vervolgens: Check all en Protect....
Anders gooi ook nog AdAware op je PC. Hoe meer beveiliging des te beter :D :D

Succ6
Falco
 
bedankt.

adaware had ik al maar die vind ik niet zo goed als s&d maar die andere had ik nog niet.
even afwachten wat er gaat gebeuren.

vr gr
 
Bij S&D vink bij instellingen ook: Beta versies aan!!
Dan pakt hij meer !!!

Falco
 
bij spybot kan je ook instellen dat je startsite geblokkeerd wordt, kijk maar bj immuniseer.
En gooi alle temp files van je pc, en laat spybot scannen dadelijk na het laden van windows en voor het laden van alle andere opstartproggies ... vermoedelijk zit er spyware in je opstartmenu.
 
volgens mij is het er nu uit.
mijn computer is nu wel maximaal beveiligd met al die programma`s die mee draaien maar ik ben in ieder geval van die rommel af
 
Da´s mooi. En al de programma´s die ik in deze thread voorbij zag schuiven vertragen je computer niet eens (nou ja, SpywareGuard een beetje)

Groetjes,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan