cooler voor r7 250??

Status
Niet open voor verdere reacties.

headlight

Banned
Lid geworden
27 mrt 2013
ik heb echt een enorme hekel aan schreeuwende computers, dus ik ben bezig mijn systeem zo stil mogenlijk te krijgen.

ik heb alles al gedaan (extreem stille case fans, cpu cooler en psu) maar ik loop nu tegen de gpu aan.

ik heb een sapphire r7 250 boost (1gb gddr5) en die is absoluut geen lawaai maker, maar is momenteel wel de luidste in mijn case, en dat stoort mij. (ik ben echt heel pietluttig).

het allerliefst wil ik een passive cooler erop, maar ik kan maar niks vinden voor de r7 250.

heeft iemand enig idee wat voor cooler erop die r7 moet/ kan of een cooler weet? het liefst passief.

bedankt

Heb je al eens ontstoft? Dit kan echt wonderen doen.

Haal anders even de kaart eruit en kijk of het daarop staat.

ik heb een modded cooler master elite 430 case, dus die houd ik echt wel schoon, anders zie je dat meteen.

de kaart is drie maanden oud dus stof is niet echt aanwezig, ook heb ik vandaag alles eens extra schoongeblazen daar ik toch met de cpu cooler en verlichting bezig was.

op de kaart staat alleen fabrikant e.d

kan maar het probleem licht niet bij de kaart.

is het zelfde als met stock cpu coolers, niks mis mee, maar het kan gewoon beter/stiller

Goedemorgen,

Denk dat de kaart nog zo nieuw is dat er nog geen passieve koeler voor is maar misschien even bij deze informeren deze ondersteund al wat nieuwere types

@Miksel12,

Wil je in vervolg geen losse links plaatsen gezien de regels niet wenselijk

Sorry, vergeten:o

Het is trouwens wel van belang dat je degelijke airflow hebt in je kast als je een passief gekoelde kaart er in stopt.

Laatst bewerkt:
bedankt.

airflow is geen probleem, ik heb er momenteel twee 120mm fans inzitten.

heb hier al een tijd niks meer gezegd.

de kaart word omgeruild voor de passive versie.

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan