CoolerMaster LLC-U02 Musketeer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bank$
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bank$

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Hey,

Ik ben van plan om de CoolerMaster LLC-U02 Musketeer aan te schaffen, alleen wil ik graag 1 dingetje weten.. kan je ook de snelheid van je CPU-Fan veranderen?
(cpu fan = Vantec Nexus Aeroflow 2 VA4-7245 Socket A Cooler)

alvast bedankt..

Mike

Nu ja, als je air flow, in de kast goed is, ik zou het persoonlijk niet doen, maar wie ben ik tenslotte

vanzwam zei:
Nu ja, als je air flow, in de kast goed is, ik zou het persoonlijk niet doen, maar wie ben ik tenslotte

hoe zou je de beste air-flow kunnen krijgen in je kast?

alsvast bedankt,

Mike

Ja, ik ken je systeem niet, en weet dus ook niet welke behuizing je hebt. Heb je IDE drives, gebruik geen flat kabels, het zelfde voor je floppy. Gebruik dus ronde iDE. Die kan je mooi vastmaken aan je chassis. Als je de mogelijkheid hebt, om achteraan je behuizing 2 ventilatoren te plaatsen, die de warmte er uit zuigen, en alles is mooi vrij, dan zit het wel snik hoor.

vanzwam zei:
Ja, ik ken je systeem niet, en weet dus ook niet welke behuizing je hebt. Heb je IDE drives, gebruik geen flat kabels, het zelfde voor je floppy. Gebruik dus ronde iDE. Die kan je mooi vastmaken aan je chassis. Als je de mogelijkheid hebt, om achteraan je behuizing 2 ventilatoren te plaatsen, die de warmte er uit zuigen, en alles is mooi vrij, dan zit het wel snik hoor.

ok bedankt;) komt goed..

Bank$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan